Membru din: 08 Oct 2009, 16:50
Mesaje: 33
Localitate: Bucuresti
ce caracteristici trebuie sa aiba un rulment ca sa fie pus pe axul maneton? am asa ceva la un cmb, dar e construit direct in biela. as vrea sa fac ceva asemnator la alt motor. sau sa renunt si sa folosesc bucsa clasica? orice sfat e binevenit, multumesc!
Membru din: 08 Oct 2009, 16:50
Mesaje: 33
Localitate: Bucuresti
pai tot la un motor asemanator. biela as putea s-o fac, dar mi se pare imposibil sa sertizez bucsa si sa dau gaura pt ungere. mi s-ar parea mai simplu cu un rulment. dar atunci de ce nu se foloseste in general biela cu rulment pe axul maneton? sau ca sa pun altfel intrebarea? la ce model de motor ati mai vazut rulment pe axul maneton?
Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
Ca sa beneficiezi de o rigiditate maxima posibila, trebuie sa distribui solititarea pe toata latimea bielei. Din cauza asta se folosesc role ace si nu rulmenti cu bile: rolele ace au latimea bielei, pe cand bilele acopera o treime din aceasta si drept urmare apare brinelarea si distrugerea rulmetului. Un motiv insa este dimensiunea bielei: ce rulment ti-ar incapea acolo? Sigur la tipul de amblielaj pe care l-ai avut, era si o gaura de ungere?
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum