Marinaru

  
Forumul celor putini.  
Acum este 28 Mar 2024, 10:21

Ora este UTC + 2




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 39 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2, 3  Următorul
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 01 Noi 2009, 10:07 
Neconectat
Site Admin
Avatar utilizator

Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
Cateva exemple practice despre inlocuirea rulmentilor, modificari, etc:
https://www.youtube.com/watch?v=0s3QsAO-3QY&feature=fvw

https://www.youtube.com/watch?v=sLXSZWUU ... re=related
https://www.youtube.com/watch?v=U2Os6di8 ... re=related

rulmentii:
https://www.youtube.com/watch?v=TuzEco3E ... re=related
https://www.youtube.com/watch?v=OLSoXPLG ... re=related

https://www.youtube.com/watch?v=ma_O9tq4 ... re=related
https://www.youtube.com/watch?v=9v4ePOjj ... re=related

_________________
Magelan, cu rabdare si ciocan!


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 16 Noi 2009, 14:37 
Neconectat
Member

Membru din: 08 Oct 2009, 16:50
Mesaje: 33
Localitate: Bucuresti
cu ce curatati motoarele, mai ales cele gasite cine stie pe unde, sa arate bec?
eu am folosit o solutie de la amway pt aragaz - curata impecabil, dar ataca aluminiul. aveti ceva mai bun?


Ultima oară modificat de sxn pe 16 Noi 2009, 14:38, modificat 1 dată în total.

Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 16 Noi 2009, 14:39 
Neconectat
Site Admin
Avatar utilizator

Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
sxn scrie:
cu ce curatati motoarele, mai ales cele gasite cine stie pe unde, sa arate bec?
eu am folosit o solutie de la amway pt aragaz - curata impecabil, dar ataca aluminiul. aveti ceva mai bun?

Decarburol, detergent de vase, inalbitor, fiert in soda de rufe, periuta de dinti...evit sa curatat cu abrazive!!...si musai uns cu ulei mineral, nu altceva...restul uleiurilor se caramelizaza in timp.

_________________
Magelan, cu rabdare si ciocan!


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 27 Feb 2010, 04:19 
Neconectat
Member
Avatar utilizator

Membru din: 31 Oct 2007, 04:46
Mesaje: 220
Localitate: Laval, Quebec
Motorul copilariei mele:
[img align=l]https://www.modelenginenews.org/cardfile/images/mk17_side.jpg[/img]
https://www.modelenginenews.org/cardfile/mk17.html
Am adus aici unul nou-nout in cutia originala. Am sa fac un model pentru el.

_________________
The Beaver Ballad
http://www.youtube.com/watch?v=3w_v0k57KhE
Facebook
https://www.facebook.com/pages/Aeromode ... 5014157616


Ultima oară modificat de Dan pe 27 Feb 2010, 04:21, modificat 1 dată în total.

Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 28 Feb 2010, 06:02 
Neconectat
Member
Avatar utilizator

Membru din: 31 Oct 2007, 04:46
Mesaje: 220
Localitate: Laval, Quebec
Si, ceva care m-a uimit peste masura. Inca o data m-am convins ca un om pasionat poate face orice.
Motorul de mai sus, MK-17, transformat in 4T:
https://www.modelenginenews.org/ed.2004.05.html#1

_________________
The Beaver Ballad
http://www.youtube.com/watch?v=3w_v0k57KhE
Facebook
https://www.facebook.com/pages/Aeromode ... 5014157616


Ultima oară modificat de Dan pe 28 Feb 2010, 07:46, modificat 1 dată în total.

Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 15 Apr 2010, 09:14 
Neconectat
Site Admin
Avatar utilizator

Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
Dan scrie:
Motorul copilariei mele: Am adus aici unul nou-nout in cutia originala. Am sa fac un model pentru el.

https://www.youtube.com/watch?v=Q-sEW5Ef ... re=related

_________________
Magelan, cu rabdare si ciocan!


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 06 Oct 2010, 06:28 
Neconectat
Member
Avatar utilizator

Membru din: 31 Oct 2007, 04:46
Mesaje: 220
Localitate: Laval, Quebec
O carte despre COX:
Imagine
Imagine
https://www.modelenginenews.org/ed.2010.10.html#books

_________________
The Beaver Ballad
http://www.youtube.com/watch?v=3w_v0k57KhE
Facebook
https://www.facebook.com/pages/Aeromode ... 5014157616


Ultima oară modificat de Dan pe 06 Oct 2010, 06:30, modificat 1 dată în total.

Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 06 Oct 2010, 18:17 
Neconectat
Site Admin
Avatar utilizator

Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
https://www.pebotoys.de/peter/motoren/co ... index.html
O colectie frumoasa de motoare Cox.

_________________
Magelan, cu rabdare si ciocan!


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 09 Oct 2010, 02:36 
Neconectat
Member

Membru din: 23 Aug 2009, 22:26
Mesaje: 62
Localitate: Buzau
Motoare , motoare ! ....propun un subiect care prezinta interes pt. mine '' motoare diesel '' . Cunosc ca sunt mult mai puternice decat cele cu bujie , au o pornire mai dificila dar si combustbilul este si el o problema ,.... oare de ce au disparut din magazine , au multe dezavantaje ?


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 09 Oct 2010, 15:41 
Neconectat
Member
Avatar utilizator

Membru din: 01 Noi 2007, 18:19
Mesaje: 261
Localitate: Bucuresti
Citat:
oare de ce au disparut din magazine , au multe dezavantaje ?

Da, cel mai mare. Trebuie sa fii un modelist ca sa-l pornesti. Cum in ziua de azi e plin de zburatori si nu de modelisti, ARF-urile au la dispozitie motoare (tot diesel!) cu bujie incandescenta sau motoare benzinare. Asta e.

Bafta!
Costel


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 10 Oct 2010, 03:01 
Neconectat
Member
Avatar utilizator

Membru din: 30 Oct 2007, 21:25
Mesaje: 564
Localitate: Bucuresti
pavcostel scrie:
Trebuie sa fii un modelist ca sa-l pornesti....

frumos....in ultima vreme am vazut o gramada de "modelisti" si mult prea putini modelisti :)

la diesel mai e o alta problema....combustibilul. In afara se gaseste in toate magazinele de hobby, la noi e interzis prin lege, ca de obicei noi suntem mai speciali....si nici nu le mai cauta lumea, ca deh alea cu bujie pornesc mai usor, la fel cum un kit Ready To Fly e mai usor de asamblat decat un model facut de la zero.....doar traim in secolul vitezei.....bleah

_________________
You win this time, gravity!

Radio: Futaba T8-FG
P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Shtrumf - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)


Ultima oară modificat de Screamer pe 10 Oct 2010, 03:01, modificat 1 dată în total.

Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 10 Oct 2010, 08:44 
Neconectat
Site Admin
Avatar utilizator

Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
Motoarele diesel exista inca, se prodic, se vand, se folosesc...un exemplu ar fi firma PAW, vezi google! Este adevarat ca au un cuplu mai mare decat cele cu metanol, dar turatiile mari le intalnim la cele cu bujie incandescenta si ca urmare, la o turatie chiar dubla, si puterea acestora a depasit dieselul. Comparativ, un diesel de 2.5cc are un cuplu echivalent unui motor de 5 cc.
La lipsa de performanta a dieselelor, se mai adauga si raspunsurile de mai inainte, operare mai greoaie, combustibilul restrictionat sau greu de procurat (la un moment dat se intrezarea luminita de la capatul tunelului cand Kelemen de la Phoenixmodels incepuse sa ne aduca ceva combustibil de la cehi), paleta ingusta de oferte a producatorilor de motoare de azi, lipsa probelor consacrate in FAI (practic sunt doar doua, F2C-curse si F2E-combat). In jurul nostru, in tarile europene si nu numai, unde nu functioneaza doar regulamentul FAI, probele de diesel sunt multiple, aruncati un ochi pe forumul BARTON. O problema ar mai fi si pretul ridicol de mare al motoarelor diesel, pret care nu se regaseste in motor mai tarziu.
...si totusi revin: producatori exista, probe exista, activitate exista...ea e sugrumata tare la nivel de Romania doar, insa nu din vina cuiva anume ci doar pentru ca succesul e garantat azi de simplitate si comoditate, firesc.

_________________
Magelan, cu rabdare si ciocan!


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 10 Oct 2010, 16:25 
Neconectat
Member
Avatar utilizator

Membru din: 23 Sep 2008, 10:06
Mesaje: 396
Localitate: Bucuresti
pavcostel scrie:
Citat:
oare de ce au disparut din magazine , au multe dezavantaje ?

Da, cel mai mare. Trebuie sa fii un modelist ca sa-l pornesti. Cum in ziua de azi e plin de zburatori si nu de modelisti,[....]
Bafta!
Costel

imi place ce zici, ....... noroc ca nu ai facut afirmatia asta pe alt forum unde iti sareau in cap o gramada de "modelisti" :twisted:

_________________
oua umplute


Ultima oară modificat de ionut_csu galati pe 10 Oct 2010, 16:26, modificat 1 dată în total.

Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 10 Oct 2010, 16:25 
Neconectat
Member
Avatar utilizator

Membru din: 23 Sep 2008, 10:06
Mesaje: 396
Localitate: Bucuresti
Marinaru scrie:
Motoarele diesel exista inca, se prodic, se vand, se folosesc...un exemplu ar fi firma PAW, vezi google! Este adevarat ca au un cuplu mai mare decat cele cu metanol, dar turatiile mari le intalnim la cele cu bujie incandescenta si ca urmare, la o turatie chiar dubla, si puterea acestora a depasit dieselul. Comparativ, un diesel de 2.5cc are un cuplu echivalent unui motor de 5 cc.
La lipsa de performanta a dieselelor, se mai adauga si raspunsurile de mai inainte, operare mai greoaie, combustibilul restrictionat sau greu de procurat (la un moment dat se intrezarea luminita de la capatul tunelului cand Kelemen de la Phoenixmodels incepuse sa ne aduca ceva combustibil de la cehi), paleta ingusta de oferte a producatorilor de motoare de azi, lipsa probelor consacrate in FAI (practic sunt doar doua, F2C-curse si F2E-combat). In jurul nostru, in tarile europene si nu numai, unde nu functioneaza doar regulamentul FAI, probele de diesel sunt multiple, aruncati un ochi pe forumul BARTON. O problema ar mai fi si pretul ridicol de mare al motoarelor diesel, pret care nu se regaseste in motor mai tarziu.
...si totusi revin: producatori exista, probe exista, activitate exista...ea e sugrumata tare la nivel de Romania doar, insa nu din vina cuiva anume ci doar pentru ca succesul e garantat azi de simplitate si comoditate, firesc.

nenea ce zici mai gasesc combustibil pt diesel?

_________________
oua umplute


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 10 Oct 2010, 17:13 
Neconectat
Member

Membru din: 26 Iul 2009, 15:59
Mesaje: 318
undeva am citit despre folosirea sprayului "Startpiolot" care contine dimetyeter si petrol la producerea comb pentru micile semidiesel.Mai trebuie numai ulei de ricin adaugat.

Radu


Sus
 Profil  
 
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 39 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2, 3  Următorul

Ora este UTC + 2


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
cron