Membru din: 23 Sep 2008, 10:06
Mesaje: 396
Localitate: Bucuresti
bitex scrie:
1. Felicitari pentru efortul depus pentru a face ceva frumos. Arata tare bine. 2. Iti vand un pont. Primul model desi arata frumos nu va putea rula pe pista. Ai rotile din fata prea spre mijlocul modelului. Ca sa o iau altfel, se rastoarna in bot orice i-ai mai face. Dau o bere daca faci o mansa completa pe pista de la Semanatoarea cu el. Cam la fel ei si la al doilea. 3. Mai dau o idee. E concurs de viteza, nimani nu va puncta frumusetea modelului. Scoate carenele alea de la roti, mai mult incurca. Inclusiv la partea de aerodinamica.
4. Si mai dau o idee. Capatul celalalt al cablului de otel (adica ala de la pilon) este la nivelul planului de rulare (+/- 5mm). Legi un capat de brida modelului si unul de pilon, care este la nivelul rotilor. Brida la tine este foarte sus montata si aproape orizontala daca observ bine. In rulare, modelul mare se va inclina spre interior si va merge cu roata din fata, cea din exterior. in aer. Daca observa arbitrii, e motiv de descalificare. De regula nu rezista mult modelul si nu se mai ajunge la asta.
Sper sa gresesc. Nu pot vedea pozele in timp ce scriu, ca parca mai aveam ceva... Sau mai bine nu. Multa bafta la mesterit!
1. multumesc frumos , dar asta e , nu pot sa lucrez un model care nu-mi place 2. la primul model am modificat piesa de aluminiu si am dus axul rotilor cu 80mm mai in fata , asta inseamna ca chiuloasa motorului sta intre roti; apropo treaba cu berea e asa ............ lol , stii ca nu mai e pista la semanatoarea 3. scos carene demult 4. nu prea am inteles cat trebuie sa aiba H de la sol la brida , dar al meu are aprox 110 mm
Poze facute cu telefonul la Semanatoarea. Un model in loc sa faca ce trebuia, zbura nene. Au mai gasit unii vreo 5 pui de ratusca, dar au murit cu totii pana la urma.
Membru din: 23 Sep 2008, 10:06
Mesaje: 396
Localitate: Bucuresti
mvpricop scrie:
Poze facute cu telefonul la Semanatoarea. Un model in loc sa faca ce trebuia, zbura nene. Au mai gasit unii vreo 5 pui de ratusca, dar au murit cu totii pana la urma.
Membru din: 30 Oct 2007, 20:29
Mesaje: 41
Localitate: Bucuresti
ionut_csu galati scrie:
4. nu prea am inteles cat trebuie sa aiba H de la sol la brida , dar al meu are aprox 110 mm
Nu este o regula cu acel H, dar capatul bridei va ajunge in prelungirea firului si va tinde sa incline tot modelul. Chiar daca acel capat este sus inclina putin brida in jos. Aveam mereu senzatia ca am mai vazut un model asemanator ca sa-mi dau seama ca de fapt era chiar al tau. O sa fie OK, sper ca o alta pista sa fie mai buna. O sa reformulam partea cu berea cand aflu de alta pista.
Ultima oară modificat de bitex pe 01 Noi 2011, 22:21, modificat 1 dată în total.
Membru din: 23 Sep 2008, 10:06
Mesaje: 396
Localitate: Bucuresti
Am terminat masinuta si m-am apucat de pornire. Ceva chin cu pornirea motorului Rossi care era virgin ; deci: -initial am folosit combustibil cu 5% nitro si masina facea ceva de genu "grrrrrr " apoi intra repede in ture "iiiiiiiii" si apoi poc se oprea si bujia arsa (asta cam aprox 5 secunde) am papat 3 bujii rossi in 3 porniri de 5 sec. apoi am zis sa schimb ceva : - am schimbat combustibilul cu unul fara nitro si am renuntat la suprapresiune; am facut cateva porniri fara a duce motorul la maxim (dupa schimbarile facute am putut sa umblu la turatia motorului)dar la ultima pornire l-am accelerat la maxim siii......siiii.... au zburat palele. brrr nasola senzatia
in fine o sa-l mai pornesc pana o sa mearga brici.
Membru din: 31 Oct 2007, 04:46
Mesaje: 220
Localitate: Laval, Quebec
In manual ce spune? Ce procent de ulei si de nitro recomanda? Rodaj i-ai facut? Renuntatul la suprapresiune nu mi se pare o idee buna. Multa, multa bafta.
Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
Dan scrie:
In manual ce spune? Ce procent de ulei si de nitro recomanda? Rodaj i-ai facut?
Rossi merge cu o gama larga de bujii si combustibil. Problema lui Ionut a fost motorul nou-nepornit, cu piston/cilindru fonta pe otel. De cand a trecut pe combustibil cu ricin, nu se mai opreste. Bujile pe care le are sunt toate pentru combustibil FAI, adica fara nitrometan.
Dan scrie:
Renuntatul la suprapresiune nu mi se pare o idee buna. Multa, multa bafta.
De regula la rezonanta nu se mai pune si suprapresiune. Eu zic ca a facut bine.
Membru din: 23 Sep 2008, 10:06
Mesaje: 396
Localitate: Bucuresti
Dan scrie:
In manual ce spune? Ce procent de ulei si de nitro recomanda? Rodaj i-ai facut? Renuntatul la suprapresiune nu mi se pare o idee buna. Multa, multa bafta.
manual nu am , renuntarea la nitro a fost doar o simpla banuiala plecand de la faptul ca motorul a fost facut pentru competitiile FAI unde nu ai voie cu nitro. in legatura cu renuntarea la suprapresiune momentan m i se pare o idee buna, dar or sa mai fie porniri din care sprer sa trag o concluzie cat mai corecta. multumesc
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum