Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
Johnie, i-ai lovit fix intre degetele mari de la picioare pe astia de se tot dau captivisti! ...faina coropisnita! Cand facem o pornire motorului? Am pentru tine un maner de pilotaj SIG si sa vii sa iti dau si cabluri....rugamintea e sa faci odata rola de cabluri ca sa ai pe ce le lua (poate prindem si o zi frumoasa de zbor cat de curand, sa speriem gainile).
Membru din: 31 Oct 2007, 04:46
Mesaje: 220
Localitate: Laval, Quebec
Modelul si realizarea sunt superbe. Se vede mana maiestrului. Totusi, ca sa nu fie doar osanale mi-as permite o miiiiiiiiiiiiiiiiiica observatie. In fotografia: attachment.php?item=661&download=1 se vede ca distanta dintre eleron si bordul de fuga este cam marisoara. Ar fi fost bine daca ingropai articulatia balamalei in eleron si daca ascuteai eleronul...parea mea. Am incercat aici sa dezvolt subiectul: https://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?s ... prafetelor Felicitari si sper sa nu te superi pentru ca m-am bagat in seama. Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
Sorry, da' astea sunt flapsuri, nu eleroane (...e captiv totusi)...prin fanta rezultata se realizeaza suflaj pe extrados si intarzie desprinderea! Se numeste dispozitiv de hipersustentatie, clar?
Membru din: 23 Sep 2008, 10:06
Mesaje: 396
Localitate: Bucuresti
multumesc frumos pentru aprecieri si sper sa zboare bine, exista totusi un motiv care ma face sa nu fiu multumit 100% de lucrare: datorita faptului ca eu lucrez de obicei planoare unde urmaresc sa fac ampenajele si coada cat mai usoara , asa am facut si la captiv si a iesit cam greu de bot. Trebuia sa fac ampenajele din bagheta de brad sau pline din balsa, dar asta e....
Membru din: 23 Sep 2008, 10:06
Mesaje: 396
Localitate: Bucuresti
Dan scrie:
Modelul si realizarea sunt superbe. Se vede mana maiestrului. Totusi, ca sa nu fie doar osanale mi-as permite o miiiiiiiiiiiiiiiiiica observatie. In fotografia: attachment.php?item=661&download=1 se vede ca distanta dintre eleron si bordul de fuga este cam marisoara. Ar fi fost bine daca ingropai articulatia balamalei in eleron si daca ascuteai eleronul...parea mea. Am incercat aici sa dezvolt subiectul: https://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?s ... prafetelor Felicitari si sper sa nu te superi pentru ca m-am bagat in seama. Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
nu este nici-o suparare este adevarat ce zici ca ideal este sa fie cat mai aproape eleronul de aripa dar intradevar este mai mult flaps decat eleron dar nu asta conteaza, faza este ca nici macar nu am urmarit in mod special sa iasa aproape de aripa si in poza inca nu e finalizata lucrarea adica balamalele sunt puse doar asa pentru poza :G si motorul nu e prins cu suruburi, poate cand lipesc balamalele o sa stea mai apropiate de aripa.
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum