Marinaru

  
Forumul celor putini.  
Acum este 28 Mar 2024, 10:30

Ora este UTC + 2




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 6 mesaje ] 
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 19 Oct 2009, 18:02 
Neconectat
Member

Membru din: 08 Oct 2009, 16:50
Mesaje: 33
Localitate: Bucuresti
ce caracteristici trebuie sa aiba un motor pt a fi competitiv in team racing? altele decat sa plece la prima pala ;)
multumesc! si o imagine draga mie.

[img align=L]https://geocities.com/CapeCanaveral/Galaxy/4707/f2c_early/img/russcatch64.jpg[/img]


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 19 Oct 2009, 18:10 
Neconectat
Site Admin
Avatar utilizator

Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
Sa fie un motor de anduranta (merge 20 minute numai la regim maxim!!!)!!! Sa nu rateze nici o pornire. Ajung cu cuplul maxim pe la 27.000rpm.
uite aici:
https://www.go-cl.se/f2c_04.html
sau:
https://www.go-cl.se/f2c_eng2.html
Am avut un Chayka Junior cand visam cu Valterasu sa fim in carti...s-a dus pe copca!

_________________
Magelan, cu rabdare si ciocan!


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 19 Oct 2009, 18:56 
Neconectat
Member
Avatar utilizator

Membru din: 30 Oct 2007, 21:25
Mesaje: 564
Localitate: Bucuresti
ce vremuri, saliste-sibiu, proba de viteza. Exact asa era pista: beton, un pic de iarba, un gard si pe urma camp cat vedeai cu ochii...

Noi aveam la proba de viteza niste motoare Taifun, care mergeau cu 20% (sau chiar mai mult) nitrometan in combustibil

stii cumva unde este facuta poza ?

_________________
You win this time, gravity!

Radio: Futaba T8-FG
P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Shtrumf - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 19 Oct 2009, 19:03 
Neconectat
Site Admin
Avatar utilizator

Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
Screamer scrie:
ce vremuri, saliste-sibiu, proba de viteza. Exact asa era pista: beton, un pic de iarba, un gard si pe urma camp cat vedeai cu ochii...Noi aveam la proba de viteza niste motoare Taifun, care mergeau cu 20% (sau chiar mai mult) nitrometan in combustibilstii cumva unde este facuta poza ?

Nu confunda proba FAI F2C cu ce era la Saliste....asta din FAI e proba serioasa, cu motoare diesel de 2.5cc, trei piloti in cerc si o gramada de reguli pentru punctat si depunctat!!
Uite cum se piloteaza in competitie la peste 200 km/h, cu cabluri de 15.92m (incearca sa-ti imaginezi, intr-o secunda, cat se rotesc aia trei in jurul lor) :
[img align=cei trei muchetari]https://www.aeromaniacs.com/images/RandyBush01.jpg[/img]
si un film:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=QEYlCTiiktU[/youtube]


Fişiere ataşate:
RandyBush01.jpg [10.63 KiB]
Încă nu a fost descărcat

_________________
Magelan, cu rabdare si ciocan!
Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 28 Oct 2009, 09:36 
Neconectat
Member

Membru din: 08 Oct 2009, 16:50
Mesaje: 33
Localitate: Bucuresti
are idee cineva ce face tevusca aceea mica de la evacuare?


Fişiere ataşate:
tr.JPG
tr.JPG [ 97.45 KiB | Vizualizat de 3594 ori ]


Ultima oară modificat de sxn pe 28 Oct 2009, 09:38, modificat 1 dată în total.
Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 28 Oct 2009, 09:46 
Neconectat
Site Admin
Avatar utilizator

Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
Da, nu e de la evacuare ci e IN evacuare...e de la rezervor, unul din preaplinuri: cum totul se petrece foarte repede, (prinderea modelului, alimentarea, pornirea si decolarea), s-a optimizat procesul pentru a se castiga timp pretios. Bunaoara, odata umplut rezervorul, prin tevuta aia, motorul primeste spritul necesar pornirii (pur si simplu, surplusul tasnete pe acolo), fara a mai fi necesara operatia facuta separat. La motoarele moderne, colectarea tevilor de la rezervor se face pe partea posterioara a motorului, acolo unde in poza ta exista piesa de bachelita maron, pentru a fi cat mai compact totul si mai fiabil.

_________________
Magelan, cu rabdare si ciocan!


Sus
 Profil  
 
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 6 mesaje ] 

Ora este UTC + 2


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 10 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
cron