De multa vreme ( sa tot fie vreo 8 ani ) nu mi-am mai facut nici un aeromodel captiv...Asa ca, m-am hotarat sa-mi construiesc un "acrobat" pentru 6,5 sau 7ccm, nu m-am hotarat ce motor ii pun ! Oricum, am inceput cu aripa !
Fişiere ataşate:
Picture 072 (Small).JPG [ 125.43 KiB | Vizualizat de 7719 ori ]
Picture 071 (Small).JPG [ 124.5 KiB | Vizualizat de 7719 ori ]
Picture 069 (Small).JPG [ 135.14 KiB | Vizualizat de 7719 ori ]
Picture 068 (Small).JPG [ 137.71 KiB | Vizualizat de 7719 ori ]
Picture 067 (Small).JPG [ 73.8 KiB | Vizualizat de 7719 ori ]
Picture 066 (Small).JPG [ 123.12 KiB | Vizualizat de 7719 ori ]
Picture 065 (Small).JPG [ 116.71 KiB | Vizualizat de 7719 ori ]
Picture 064 (Small).JPG [ 120.9 KiB | Vizualizat de 7719 ori ]
" Super Master" a fost desenat in 1966, LMK Bratislava pentru MVVS 5,6 A si cred ca am construit vreo patru modele dupa planul asta dar de fiecare data am modificat ceva la el ! Pe ultimul l-a facut arsice Florin !
Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
danaeromodels scrie:
...cred ca am construit vreo patru modele dupa planul asta dar de fiecare data am modificat ceva la el ! Pe ultimul l-a facut arsice Florin !
Florin zicea ca pe ultimele doua le-ai facut tu arsice si ca nici macar nu a apucat sa zboare unul din ele...spera ca macar de asta din poze sa se bucure. Si ce modificari le-ai facut?
Impresionant este ca atat Gavris cat si Sirotkin au ajuns campioni mondiali cu MVVS 5.6A, care era un motor foarte slab (Alin il are pe Taxi, sufla cam cat un 2.5 actual )!!!
Fişiere ataşate:
Gavris2.JPG [ 58.72 KiB | Vizualizat de 7695 ori ]
Modificarile pe care le-am facut la acest model, au fost la structura fuselajului, pentru ca am facut aripa demontabila, structura aripii in zona de prindere a trenului de aterizare si am marit putin ampenajul orizontal .
Membru din: 01 Noi 2007, 18:19
Mesaje: 261
Localitate: Bucuresti
Monsieur Dan, motorul ala de pe Taxi a fost al meu, de la monsieur l'americanu'. Cate a indurat, pe unde si cum a mers, cu ce a mers, nu e bine de reamintit. Curatat de calamina a reinviat si mergea aproape ca nou, desi in parametrii sai mai slabi decat un OS nou, insa mergea. E un motor care iubeste dublul regim, deci adecvat la captive acro. Azi sunt motoare moderne, farmecul unui model retro e un motor retro. Bafta! Spor la construit! Costel
Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
pavcostel scrie:
Azi sunt motoare moderne, farmecul unui model retro e un motor retro.
Modelul este din anii 60 dar nu este retro nici astazi!!! Toate captivele actuale de acrobatie respecta proportiile impuse de Gavris la vremea respectiva; a fost cel mai fain acrobat pe care l-am pilotat vre-odata...pana sa-l rupa Fanica la Rapa Rosie!!!
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum