cu o aripa si niste ampenaje de la Marinaru, am mai pus si eu un fuselaj p'acolo, motorasul tot de la marinaru si a iesit un avionas cu chilotii peste pantaloni... astazi l-am infoliat pt tot mai putin profundorul si flapsurile pe care o sa le infoliez maine tot aztazi am pornit si motorul pentru prima oara, o frumusete de motor, urmeaza sa pun si un filmulet cu el mergand, dupa ce se incarca pe youtube
Fişiere ataşate:
DSCF4131.JPG [ 5.68 MiB | Vizualizat de 10993 ori ]
DSCF4130.JPG [ 5.72 MiB | Vizualizat de 10993 ori ]
_________________ daca nu merge inseamna ca zboara
Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
Super!!!...Abea astept sa-l vedem la zbor!! Alin, pune un capac estetic peste toba aia, ca parca e neterminat! Vasi, ghebos esti tu cu pretena ta ba!!! habar n-ai ce e un Rustler-Merco Metamorph!! Nu te necaji Alin, lumea e pizdmasha!!
Citeva detalii. In video pune cu botul in sus vezi daca se duce la 2 si inapoi orizontal si vezi daca-si revine la 4. Tranzitia ar trebui sa fie relativ rapida de la 2 la 4 si inapoi la 2. Videoul nu arata tare mult exceptind ca motorul invirteste paleasca si ca raspunde corect la ajustari. Este iesirea la cabluri fixa sau ajustabila ? Daca ai posibilitatea sa o faci ajustabila fao acuma. Ai lipit rezervorul in compartiment? De ce ai facut asta? As zice sa lipesti rezervorul dupa ce ai ajus la concluzia ca pozitia l arezervor este finala iar asta o sa o aflii numai in zbor. Daca merge mai repede pe spate sau invers cum ajustezi? Tot legat de rezervor. Este uniflow? Si alta intrebare de ce este supraplinul sus?
Citeva detalii. In video pune cu botul in sus vezi daca se duce la 2 si inapoi orizontal si vezi daca-si revine la 4. Tranzitia ar trebui sa fie relativ rapida de la 2 la 4 si inapoi la 2. Videoul nu arata tare mult exceptind ca motorul invirteste paleasca si ca raspunde corect la ajustari. Este iesirea la cabluri fixa sau ajustabila ? Daca ai posibilitatea sa o faci ajustabila fao acuma. Ai lipit rezervorul in compartiment? De ce ai facut asta? As zice sa lipesti rezervorul dupa ce ai ajus la concluzia ca pozitia l arezervor este finala iar asta o sa o aflii numai in zbor. Daca merge mai repede pe spate sau invers cum ajustezi? Tot legat de rezervor. Este uniflow? Si alta intrebare de ce este supraplinul sus?
Iesirea cablurilor din pacate este fixa... nu imi vine acum o idee cum ar putea sa o fac reglabila dara daca pot o sa o fac rezervorul e pozitionat exact la nivelul jiglorului si nu este lipit e fixat momentan cu o carpa sa il tina in fuselaj doat pr o pornire, nu este uniflow, cele 2 tevi au acces la partea superioara a rezervorului Rezervorul pot sa il scot si sa il modific fara nici o problema eu nu stiu prea multe despre rezervoarele de acrobatie dar as dori sa aflu mai multe, urmeaza sa pun o poza in care sa arat cum e construit rezervorul actual
_________________ daca nu merge inseamna ca zboara
Alin, pune un capac estetic peste toba aia, ca parca e neterminat!
prin hartiile lui spune ca daca toba este in configuratia rear ar trebui sa existe o racire si pe toba ... sa nu fie intr-un spatiu inchis o sa vad daca ii pot pune un capac peste rezervor fara sa ii astup total toba
_________________ daca nu merge inseamna ca zboara
Un tank tipic uniflow arata ca cel din poza. Nu conteaza unde ies tavile, de supraplin sau uniflow sau care merg la motor, afara. Aceasta pozitie variaza de la model la model in concordanta cu ce vrei sa ai. Supraplin de obicei se duce direct in jos si iese sub fuselaj drept in jos. Alimentarea la motor cit mai aproape de el si uniflow undeva deasupra rezervorului si in fata lui.
Ce conteaza este pozitia unde incep tevile. Teava de combustibil incepe in spate mijloc. Teava uniflow incepe 5-6mm in linie si in fata tevii de combustibil si este cositorita de teava de combustibil. Teava supraplin incepe undeva unde ai nivel maxim de combustibil.
Cum se instaleaza? Cum vrei numai sa fie rigid si in acelasi timp sa ai centrul rezervorului in centrul jiglerului plus sa poti sa-l ajustezi 5mm in sus sau in jos. Odata ce ai gasit pozitia ideala poti sa-l lipesti definitiv dar daca schimbi motorul pregatestete sa-l dezlipesti.
Cum se foloseste? Alimenteaza prin uniflow pina iese afara pe supraplin. Pune un capac ermetic pe supraplin. Porneste motorul si zboara. Nu uita sa scoti capacul de pe supraplin inainte de alimentare. Daca uiti ineci motorul. Asta nu este mare bai dar ai un pic de bucluc.
Cum lucreaza? Aerul intra in rezervor ca si cum intra intr-un acvariu. Aceasta pune un pic de restrictie care face ca motorul sa nu raspunda drastic la schimbari in cantitatea de combustibil. Cind nu mai ai combustibil in rezervor catre sfirsit vei avea un semnal clar de la motor ca esti pe terminat. Altfel motorul va merge relativ uniform.
Sper sa ajute
Fişiere ataşate:
Uniflow Tank.JPG [ 27.55 KiB | Vizualizat de 10944 ori ]
multumesc pentru lamurire urmeaza sa modific rezervorul, ii pun si teava de uniflow ... eu momentan am (cum se vede si din imagine) doua tevi de supraplin poate duminica reusesc sa ies cu el la un zbor am gasit si aici cateva lucruri despre rezervoare uniflow: https://www.fraserker.com/heli/uniflow/h ... _works.htm inca o intrebare ajuta cu ceva daca ii montez un "sparge-val"?
_________________ daca nu merge inseamna ca zboara
Sparge val nu prea ajuta. Lasa-l uniflow si esti gata.
Altceva.
SUPRAPLIN Ca sa nu ai combustibil in model cind alimentezi pune o bucata de teava undeva dedesubt si conecteaza cu un tub flexibil supraplinul cu teava de dedesubt. In asa fel cind umplii rezervorul excesul de combustibil cade pe jos in loc sa tisneasca pe model. Cind pozitionezi teava ia in considerare urmatoarele: sa ajungi usor la ea, cind iese combustibilul afara sa nu spreieze pe model si sa fie usor sa pui un capac pe teava dupa ce alimentezi.
UNIFLOW Teava de iesire uniflow trebuie sa fie amplasata in fata si deasupra la rezervorului. Trebuie sa fie pozitionata in directia de zbor in aer curtat (10-15mm distanta de fuselaj). In practica fa o teava in forma de L si inserteaza si lipeste in fuelaj si pozitionata tubul in directia de zbor. Conecteaza in interior tubul L cu o teava flexibila la wniflow rezervor. Daca ma ai intrebari spune si te voi ajuta in continuare cu multa placere. Cea mai proasta intrebace care o poti pune este intrebarea care nu o pui.
Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
Azi proba de foc: agrovionu zburat de SandoKan!!! Am si film, da dreaq stie cum sa-l storc din telefon? Are cineva tel LG-e650v (Versiune Android 4.0.3) si stie sa ma indrume? Am periat tot netul, toti bat campii, nu ma trimiteti cu linkuri!
Fişiere ataşate:
Scooter.jpg [ 75.01 KiB | Vizualizat de 10905 ori ]
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 18 vizitatori
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum