Membru din: 21 Mar 2012, 01:14
Mesaje: 74
Localitate: Bucuresti
Nu e panica... AnO stie sa planeze... .teoretic stie sa stea si in termica... N-am incercat insa Batranul Taxi (may his soul rest in peace) stia sa stea in termica... Dar acum... lasand gluma la o parte, Multumim pentru avertizare Nenea Screamer.
_________________ Să zbori este să încerci să te izbeşti de pământ şi să ratezi.
Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1976
Localitate: Bucuresti
Alexandru Boros scrie:
Alin cu Amigo si cu un electric
Alin, sa-mi amintesti, cand ne vedem, sa-ti indes chilotii-n chur! O sa ma-ncalt adecvat!!!
Alexandru Boros scrie:
Victoras cu motoplanorasul rosu... cu si fara acceleratie pe
Da de ce cand asa si cand asa?! Iar fo improvizatie specifica?!
Anghel Victoras scrie:
eu unu nu mai merg pana nu-mi fac trusa ca ne-am cam batut pe a lu' nea Screamer azi
Tu ai trusa, am vorbit chiar de saptamana trecuta sa o aduci la camp!! Alexandru are si el Power Panel, urma sa il termine cu Alin: sa inteleg ca nu au facut-o pana azi?!...Alin, cand ne vedem, sa-mi amintesti, stii tu...de data asta si cu Alex! Mai jos doua poze cu un pol....pe care o votam?
Screamer scrie:
In alta ordine de idei, e bine ca n-am mai facut ultimul zbor ieri, pentru ca aveam sectionate ambele tevi in interiorul rezervorului. Tevile de alama/bronz (sau din ce or fi ele), se crapa in timp. Probabil materialul este foarte prost.
Tevile alea sunt de alama, nu din bronz. Alama este un material care se lamineaza (asa se fac tevile astea), bronzul din cate stiu se toarna. Pe viitor cauta tevi din cupru. Acum explicatia este urmatoarea: alama este un aliaj cupru/zinc. Bronzul este un aliaj cupru/staniu/plumb. In cazul alamei, nitrometanul, care este coroziv, ataca zincul si il corodeaza, facand teava sa devina friabila. Acest lucru nu ar trebui sa se intample daca: 1. teava ar fi destul de groasa; 2. Nitrometanul nu ar fi coroziv. Nitrometanul in speta nu este coroziv, dar in procesul lui de fabricatie, este prezent acidul azotic care este foarte coroziv. Din aceasta cauza, nitrometanul sufera anumite procese pentru indepartarea resturilor de acid azotic, care in unele cazuri nu este eliminat complet...urmarea, lesne de anticipat. Ionut, nu te bucura pentru tevi, intristeaza-te pentru motor!
Felicitari lui Cip si Alex pentru progrese. Se mai intampla sa mai ciobim cate un model, dar intotdeauna ramane loc de inca un zbor. Cip, cand ne vedem, sa-mi aduci motorul ala sa ii pun eu carburatorul sa nu se miste...ca vad ca aia si-au batut joc de tine. Alex, daca si saptamana viitoare vii tot cu gaura aia in toba, o sa ai una pereche, dar in ureche (moama, dar ce poet sunt!!)!!
In rest, ce sa spun: imi pare rau de Amigo (bat pariu ca iar a fost o improvizatie care a permis acumulatorilor sa se miste), dar nu prea era un model fain....aripa ingreunata de improvizatiile alea cu eleroanele, fuselajul cu panouri de placaj de fag neusurat (bortelit cu bormasina la intamplare asa incat sa nu te poti bucura de un tunel pentru accesorizarea facila a comenzilor). Probabil ca intentia e de al repara, dar eu l-as da altcuiva care debuteaza in domeniu si mi-as face unul nou, asa incat sa nu-ti para rau ca il arunci si sa se si bucure altcineva ca il are!
Fişiere ataşate:
scartz2.JPG [ 138.48 KiB | Vizualizat de 8993 ori ]
scartz1.JPG [ 143.7 KiB | Vizualizat de 9007 ori ]
Din punctul meu de vedere nu mi se pare normal sa fie 5 persoane cu avioane la un singur demaror/panel/pompa de combustibil. Intelegeam sa fie macar o lada cu scule/panel/demaror la fiecare masina care a venit pe camp.... Asa ca o intrebare...daca mie mi se strica acumulatorul de 12V si panelu....ce faceam ? trageam de panelul lui Alin alimentat de la un LiPo pana murea si ala, si pe urma strangeam tot si plecam acasa la 12?
eu nu imi aduc demaror pentru ca nu am acumulator inca si pentru ca nu prea mai am loc in trusa... daca se consuma lipo-ul atunci as fi fost fortat sa il inlocuiesc cu alt lipo din trusa dar eu oricum imi pornesc motorul de obicei la pala deci, nu zic nu, e mult mai bun un demaror si iti multumesc ca mi l-ai imprumutat, dar pentru mine nu e o necesitate si nu as fi putut ajunge in situatia in care sa nu imi pot porni motorul
_________________ daca nu merge inseamna ca zboara
carburatorul lui cip nu se misca ci "triunghiul" de la acceleratie are un pic de joc, ala trebuie refacut iar in cea ce tine de zbor .... mai am de lucru pana repar ce am stricat in ultima vreme (taxi, acro alb) deci nu foarte curand
Pentru amigo fie-i tarana usoara si urmeaza sa ma apuc de alt planor ceva pe la 5 m
_________________ daca nu merge inseamna ca zboara
Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1976
Localitate: Bucuresti
alin035 scrie:
... si urmeaza sa ma apuc de alt planor ceva pe la 5 m
Trebuie sa recunosti ca dimensiunea lui Amigo era un avantaj din multe puncre de vedere, dar cel mai important: il luai la subtioara si plecai la zbor! Ca faci modele de 5-10-15m, e foarte frumos...dar nu abandona si ideea de util! FA UN AMIGO! Si reproiecteaza-i fuselajul, nu-l mai fa cu gusa si pe urma descarnat, fa-l mai generos in sectiune. Si sa fie cat mai simplu: doar doua comenzi, maxim trei daca ii comanzi si motorul, fuselajul din placi incleiate, aripa cu dublu diedru.
de transportat nu o sa fie greu o sa fie greu de construit si stiu ca e foarte posibil sa zboare mai prost decat amigo dar e o provocare atat din punct de vedere constructiv cat si aerodinamic si vreau sa vad ce pot face
_________________ daca nu merge inseamna ca zboara
Membru din: 30 Oct 2007, 21:25
Mesaje: 564
Localitate: Bucuresti
alin035 scrie:
eu nu imi aduc demaror pentru ca nu am acumulator inca si pentru ca nu prea mai am loc in trusa... daca se consuma lipo-ul atunci as fi fost fortat sa il inlocuiesc cu alt lipo din trusa dar eu oricum imi pornesc motorul de obicei la pala deci, nu zic nu, e mult mai bun un demaror si iti multumesc ca mi l-ai imprumutat, dar pentru mine nu e o necesitate si nu as fi putut ajunge in situatia in care sa nu imi pot porni motorul
Of aline.....ne stim de atata vreme si tu crezi ca in tine dadeam cu paru'....pe tine te dadusem drept exemplu
Membru din: 05 Aug 2008, 13:15
Mesaje: 597
Localitate: Bucuresti
eu am trusa cu panel...doar ca e demontat...sidureaza al dracu de mult sa lipesc la loc...de..timpu zboara Acceleratia a mers bine...pana s-a ars servo-ul....improvizatie oricum e acceleratia pe batiul ala, dar mergea ok.
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum