Membru din: 21 Mar 2012, 01:14
Mesaje: 74
Localitate: Bucuresti
Clasa muncitoare... sunt mandru. Tragem tare sa pregatim avionasele si sa ne pastram invitatia valabila pentru maine si sa reusim sa facem si ceva frumos. Dupa ce am tras linie, am luat decizia sa ajungem la CET VEST... dupa ce dimineata si treziti si mancati si imbracati pornim la drum.. .sa tot fie 10 si ceva cand sa fim acolo.
Asa ca... cu mic si bere.... pardon cu mic si mare maine la CET VEST ne zburam de pe la 10 incolo... si cu poezia aia a mea de o stiu... Caramida lucitoare da Doamne sa fie soare.
_________________ Să zbori este să încerci să te izbeşti de pământ şi să ratezi.
Membru din: 05 Aug 2008, 13:15
Mesaje: 597
Localitate: Bucuresti
Alta zi plina de zbor, modele ciobite, modele intregi, zburaram si azi ceva. Eu am mai gasit si ceva termica desi vremea nu prea promitea...Ionut, asteptam pozili si filmilii...sa moara fetilii
Membru din: 21 Mar 2012, 01:14
Mesaje: 74
Localitate: Bucuresti
A fost si zi de zbor. si ma ma ce frumos a fost... bine mai mult sau mai putin. Asa ca hai sa n-o mai lungim si sa povestim povestea asa cum a fost. Am respectat planul si la ora 10 eram acolo. incepeam "deshangararea" echiparea si pregatirea avionaselor. (Domnu' Screamer posteaza pozele cu Modelele scoase la linie) si am inceput. Echipajul a fost variat Camil Muresan cu YAK 52, Alin cu Amigo si cu un electric Dl. Parvu cu ... tot un electric dar desteptut ca stia sa zboare singur singurel, Marius cu un Easy Star lestat cu elemente de la Imprimeria Nationala si cu pilot automat si First Person View, Victoras cu motoplanorasul rosu... cu si fara acceleratie pe motor Eu si Chip cu mandrele noastre Taxi Trainer Nenea Screamer cu Bombi si daca am mai uitat pe cineva nu-mi luati gatul. Dupa ce au facut vruuuuuuum si bzzzzzz si cum au mai facut... si cand n-au mai facut am zis asa: Alin Crash cu Amigo - ... cam plantat sa zic asa Chip... sau tot Alin... imi e neclar - Crash cu Taxi - angajare pe aripa si spiralare pana in pamant Al dumneavoastra sincer... - mini crash cu Taxi - "unde mi-e roata unde mi-e roata" - mi-a zburat o roata si am rupt o elice... Dar RTF 30 de minute mai tarziu Dl. Parvu... ne-a aratat ca scartu stie sa aplaude in zbor si cum maini nu are modelul ... si-a folosit aripile pentru asta Deci? Nenea Screamer? poze?? Ca nu ne crede lumea pe aici. Si ... cand mai mergem??
_________________ Să zbori este să încerci să te izbeşti de pământ şi să ratezi.
Membru din: 05 Aug 2008, 13:15
Mesaje: 597
Localitate: Bucuresti
eu unu nu mai merg pana nu-mi fac trusa ca ne-am cam batut pe a lu' nea Screamer azi....sper totusi vremea sa ne mai zambeasca o zi doua pana o ninge...daca e bine si saptamana viitoare eu propun.
Electric ma asa descrii tu "un aeromodel proiectat si construi pentru concursul FIA DBF care astazi si-a luat zborul pentru prima oara, zburand exceptional, la capitolul agilitate si viteza se comporta f bine (cerintele concursului cereau parcurgerea unui traseu cat mai rapid desi foarte asemanator cu acrotrainer este mult mai stabil in zbor
_________________ daca nu merge inseamna ca zboara
Membru din: 30 Oct 2007, 21:25
Mesaje: 564
Localitate: Bucuresti
Si acum vine si Ionut sa isi dea cu parerea
Bombi a zburat azi de s-a plictisit. A facut looping-uri, ranversari, zbor pe spate, tonouri, treceri in viteza la joasa inaltime si tractari de planor (amigo-ul lui alin care a rezistat vitejeste la primele 3 tractari dupa care s-a hotarat sa nu mai raspunda la comenzi si s-a infipt in pamant tragand dupa el funia de tractare.... ) La capitolul aterizari am facut progrese iar centrarea pe axul pistei la aterizare s-a facut cu ajutorul directiei . Drept urmare, toate zborurile s-au efectuat folosind o singura elice nu ca saptamana trecuta cand am facut doua zboruri cu doua elici
Si felicitari lui Victoras, care a reusit sa stea cu batranul planoras 21 de minute in termica !!!
Acum sper sa nu se supere nimeni pe mine (si nu ma adresez unei singure persoane), ziua de azi a fost cam haotica din punct de vedere organizatoric. Din punctul meu de vedere nu mi se pare normal sa fie 5 persoane cu avioane la un singur demaror/panel/pompa de combustibil. Intelegeam sa fie macar o lada cu scule/panel/demaror la fiecare masina care a venit pe camp....sa nu umplem portbagajele aiurea cu scule (desi probabil si asta nu ar fi o idee rea). Asa ca o intrebare...daca mie mi se strica acumulatorul de 12V si panelu....ce faceam ? trageam de panelul lui Alin alimentat de la un LiPo pana murea si ala, si pe urma strangeam tot si plecam acasa la 12? Si partea care a pus capac azi, a fost cand cineva mi-a cerut o surubelnita si pe urma am gasit-o aruncata pe langa pista
Iar de motoare nu mai zic nimic...poate rezolvati si voi carburatoarele/suprapresiunea....si asta sa o faceti la atelier unde aveti scule, nu pe camp inainte de zbor, si atunci mai mult treaba de mantuiala ca ajungeti sa va lase motorul cand va e lumea mai draga, si e pacat de munca voastra...
In fine.....eu am fost multumit de zborurile lui Bomby de azi si sper sa mai prindem o zi de zbor cat mai curand
Pentru cei care vor filmuletele (cu tractarile si primul zbor al electricului) si pozele de azi, aveti la urmatoarele link-uri:
Membru din: 21 Mar 2012, 01:14
Mesaje: 74
Localitate: Bucuresti
Anghel Victoras scrie:
eu unu nu mai merg pana nu-mi fac trusa ca ne-am cam batut pe a lu' nea Screamer azi....sper totusi vremea sa ne mai zambeasca o zi doua pana o ninge...daca e bine si saptamana viitoare eu propun.
Sustin ideea Victoras
_________________ Să zbori este să încerci să te izbeşti de pământ şi să ratezi.
Membru din: 21 Mar 2012, 01:14
Mesaje: 74
Localitate: Bucuresti
alin035 scrie:
Alexandru Boros scrie:
Alin cu Amigo si cu un electric
Electric ma asa descrii tu "un aeromodel proiectat si construi pentru concursul FIA DBF care astazi si-a luat zborul pentru prima oara, zburand exceptional, la capitolul agilitate si viteza se comporta f bine (cerintele concursului cereau parcurgerea unui traseu cat mai rapid desi foarte asemanator cu acrotrainer este mult mai stabil in zbor
ma refeream la Cessna aia ma... sau ce e/ nu la scartu' ala canard
_________________ Să zbori este să încerci să te izbeşti de pământ şi să ratezi.
Membru din: 30 Oct 2007, 21:25
Mesaje: 564
Localitate: Bucuresti
Cumva....data viitoare cine nu are lada de zbor cu panel minim...nu zboara?
In alta ordine de idei, e bine ca n-am mai facut ultimul zbor ieri, pentru ca aveam sectionate ambele tevi in interiorul rezervorului. Si cel mai probabil urma sa aterizez avionul in camp
Aviz pe viitor celor care folosesc acest tip de rezervor. Tevile de alama/bronz (sau din ce or fi ele), se crapa in timp. Probabil materialul este foarte prost.
Acum parca ma bucur un pic ca la constructia bombonelului i-am facut un capac detasabil in zona rezervorului
In imaginea de mai jos aveti cele doua tevi originale in stanga (cea de la prea plin avea o crapatura inceputa, iar cea de combustibil era crapata complet), si cele confectionate de mine in dreapta.
Fişiere ataşate:
DSC09699.JPG [ 436.81 KiB | Vizualizat de 12509 ori ]
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum