Membru din: 30 Oct 2007, 21:25
Mesaje: 564
Localitate: Bucuresti
danaeromodels scrie:
Eu sper sa aduc ceva nou anul viitor, dar si voi, cei care aveti pretentii, reparati si macar revopsiti modelele cu care veti participa !
Fara suparare, dar de ce ? De ce as aloca timp pentru realizarea unei machete detaliate la care stiu dinainte ca indiferent de calitatea ei voi primi acelasi loc caldut de la coada clasamentului ?
P-40-ul meu trebuia sa ajunga in primul an cu detalii minime si carlinga neterminata (sa fie doar apt de zbor si eventual sa prinda cateva puncte la stand, sa avem cu ce concura si in acelasi timp sa fie ceva nou!), urmand ca in anii urmatori sa realizez detaliile machetei (carlinga detaliata, nituri, capota motorului corect executata, etc). Dar acest lucru nu s-a mai intamplat, deoarece cu parere de rau realizez ca un kit de Wilga cu detalii minime, nici macar nituri, primeste in fiecare an acelasi loc 2, urmat apoi indeaproape de locul 3 cu acelasi "sopuith" camel, care este tot un kit... (care intrece si limita motorizarii pentru proba de F4B .... )
Eu sper sa aduc ceva nou anul viitor, dar si voi, cei care aveti pretentii, reparati si macar revopsiti modelele cu care veti participa !
Fara suparare, dar de ce ? De ce as aloca timp pentru realizarea unei machete detaliate la care stiu dinainte ca indiferent de calitatea ei voi primi acelasi loc caldut de la coada clasamentului ?
P-40-ul meu trebuia sa ajunga in primul an cu detalii minime si carlinga neterminata (sa fie doar apt de zbor si eventual sa prinda cateva puncte la stand, sa avem cu ce concura si in acelasi timp sa fie ceva nou!), urmand ca in anii urmatori sa realizez detaliile machetei (carlinga detaliata, nituri, capota motorului corect executata, etc). Dar acest lucru nu s-a mai intamplat, deoarece cu parere de rau realizez ca un kit de Wilga cu detalii minime, nici macar nituri, primeste in fiecare an acelasi loc 2, urmat apoi indeaproape de locul 3 cu acelasi "sopuith" camel, care este tot un kit... (care intrece si limita motorizarii pentru proba de F4B .... )
Hai sa vedem ce va fi la anu, poate se mai schimba ceva pe ici pe colo...prin partile esentiale ! Tu termina-ti modelul, respectand regulamentul pentru F4B pana in cele mai mici detalii . Pe langa macheta trebue sa ai si un dosar foarte bine constituit, ca sa poti dovedi orice detaliu constructiv . Multi vin doar cu ceva planuri ( foi volante ) si fara fotografii sau mai rau cu fotografii ale modelului !!!!!!!!
Te intrebi : "De ce as aloca timp pentru realizarea unei machete detaliate la care stiu dinainte ca indiferent de calitatea ei voi primi acelasi loc caldut de la coada clasamentului ? " Raspunsul e simplu: - Pentru ca iti respecti pasiunea pentru zbor si avioane !
Membru din: 30 Oct 2007, 21:25
Mesaje: 564
Localitate: Bucuresti
danaeromodels scrie:
Raspunsul e simplu: - Pentru ca iti respecti pasiunea pentru zbor si avioane !
Tristul adevar este ca prefer sa investesc timp intr-un aeromodel RC pe care stiu ca il voi zbura de fiecare data cand voi dori acest lucru Captivele nu le mai pot zbura decat in concursuri...
La anul, daca imi va permite timpul, am sa vin cu avionul detaliat si cu intreaga documentatie
Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
danaeromodels scrie:
...respectand regulamentul pentru F4B pana in cele mai mici detalii . Pe langa macheta trebue sa ai si un dosar foarte bine constituit, ca sa poti dovedi orice detaliu constructiv . Multi vin doar cu ceva planuri ( foi volante ) si fara fotografii sau mai rau cu fotografii ale modelului !!!!!!!!
Documentatia este bine pusa la punct, in urma discutiilor cu domnul Razvan Bujor, dosarele baietilor au asa: 1. Cele trei vederi din publicatii consacrate (nu de pe net), eventual cu stampila producatorului uzinei sau a FRMd (astea cu stampilele mai putin la noi, dar cica sunt necesare); 2. Fotografii color care sa ilustreze atat nuantele de vopsire cat si inmatricularea; ATENTIE, tot domnul Bujor a spus ca nu sunt valabile cele trei vederi consacrate de multi, arhitecturale, color (exista multe pe net, valoare zero), sau de prin reviste...trebuie fotografii ale avionului, nu vederi realizate de computer, artificiale; 3. Fotografii cu detaliile de pe avion (doar cele realizate si pe macheta....nimic in plus; este chiar mai bine, daca nu le-ai realizat, o asemenea fotografie sa nu o atasezi in dosar); 4. Fotografii cu etape din timpul constructiei modelului (scrie in regulament ca trebuiesc atasate la dosar) care sa probeze ca modelul a fost construit, nu ARF...samd. Toate acestea exista in dosarele noastre.
...respectand regulamentul pentru F4B pana in cele mai mici detalii . Pe langa macheta trebue sa ai si un dosar foarte bine constituit, ca sa poti dovedi orice detaliu constructiv . Multi vin doar cu ceva planuri ( foi volante ) si fara fotografii sau mai rau cu fotografii ale modelului !!!!!!!!
Documentatia este bine pusa la punct, in urma discutiilor cu domnul Razvan Bujor, dosarele baietilor au asa: 1. Cele trei vederi din publicatii consacrate (nu de pe net), eventual cu stampila producatorului uzinei sau a FRMd (astea cu stampilele mai putin la noi, dar cica sunt necesare); 2. Fotografii color care sa ilustreze atat nuantele de vopsire cat si inmatricularea; ATENTIE, tot domnul Bujor a spus ca nu sunt valabile cele trei vederi consacrate de multi, arhitecturale, color (exista multe pe net, valoare zero), sau de prin reviste...trebuie fotografii ale avionului, nu vederi realizate de computer, artificiale; 3. Fotografii cu detaliile de pe avion (doar cele realizate si pe macheta....nimic in plus; este chiar mai bine, daca nu le-ai realizat, o asemenea fotografie sa nu o atasezi in dosar); 4. Fotografii cu etape din timpul constructiei modelului (scrie in regulament ca trebuiesc atasate la dosar) care sa probeze ca modelul a fost construit, nu ARF...samd. Toate acestea exista in dosarele noastre.
Atunci nu ne mai ramane decat sa avem ARBITRI si CONCURENTI cu MODELE F4B ! ... simplu !
Membru din: 31 Oct 2007, 18:40
Mesaje: 97
Localitate: Braila
Undeva langa o berarie Propun o chestie :Il punem pe Marinaru si pe Vartolomei arbitrii neoficiali si facem un clasament neoficial aici pe forum.Punem 50 de lei de caciula si dam premii la primii 3 concurenti
_________________ Io mi-s Fane d'Braila Zis si varu lu Godzilla!
Undeva langa o berarie Propun o chestie :Il punem pe Marinaru si pe Vartolomei arbitrii neoficiali si facem un clasament neoficial aici pe forum.Punem 50 de lei de caciula si dam premii la primii 3 concurenti
Eu tin banii pana aflam castigatoru (si dupaia tot eu )!!!
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum