Subiectul mesajului: Re: CUPA ROMÂNIEI F2B-F2D etapa I-a 09-11. MAI 2014 Sânpetr
Scris: 22 Mai 2014, 10:06
Member
Membru din: 12 Mai 2013, 15:02
Mesaje: 122
Foarte instructiv filmuleţul de mai sus... Pe mine mă bate gândul ca de la anul la Cupa Sânpetru să fac şi o probă de stand, cel mai frumos acrobat (F2B) să primească un bonus de puncte, exact ca la americani. În felul acesta poate stimulăm cumva şi piloţii constructori să vină cu modele cât mai frumoase.
Subiectul mesajului: Re: CUPA ROMÂNIEI F2B-F2D etapa I-a 09-11. MAI 2014 Sânpetr
Scris: 23 Mai 2014, 20:34
Member
Membru din: 30 Apr 2013, 18:23
Mesaje: 167
Este foarte multa frectiune aici din cauza punctelor acordate pentru frumusetea modelului. Cred ca are mai multa valoare sa iveti sa faci un model de competitie performant. Eu personal m-a luptam ca Don Quihote cu grinda cu Raduga7cc pe ea. Am schimbat motorul cu ceva care mergea bine si am inceput sa mai invat. Aici in state la competitii locale nu se prea acorda puncte de frumusete si nu ne este dor de ele.
Am ajus la un timp cind am zis gata cu asta si am luat un kit ca lumea cu un motor ca lumea (Intrepid XL cu OS MAX46VF rezonator de carbon) si diferenta a fost asa de mare de parca m-am schimbat de la un Trabant la o masina de Fromula1. O luna mai tirziu zburam tot programul si singura mea grija era sa pun modelul un vroian sa fie. Statea pe cabluri bine motorul mregea bine, nu se oprea cind iti era lumea mai draga, nu aveam nici o grija. Si asta era cind nu stiam de ajustari cere putem sa le fac si despre care le-am invatat mai tirziu. Morala este ca daca stii sa zbori pe spate si sa faci lupinguri fa un model ca lumea cu motor bun dai drumu si arde combustibil. Brodack are niste modele decente si aveti o gramada de planuri bune aici pe forum.
Subiectul mesajului: Re: CUPA ROMÂNIEI F2B-F2D etapa I-a 09-11. MAI 2014 Sânpetr
Scris: 23 Mai 2014, 20:47
Member
Membru din: 12 Mai 2013, 15:02
Mesaje: 122
Întrebare! Cum ajungem la Brodak?, au lucruri foarte interesante acolo, începând de la agrafe de conectare pentru cabluri, şi terminând cu super aeromodele F2B.
Subiectul mesajului: Re: CUPA ROMÂNIEI F2B-F2D etapa I-a 09-11. MAI 2014 Sânpetr
Scris: 11 Iun 2014, 12:50
Site Admin
Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
Desenul de mai sus satirizeaza cazul de la concurs, cand electricul a pornit pe dos! S-a afirmat ca asta a fost primul captiv electric din Romania...baloane!!! Serban Grigorescu a zburat pentru prima data un captiv electric acum 17-18 ani, un Jodel adus special din Germania. I-a pus si buton de pornit-oprit...atata ca dupa decolare, intreba cum sa il opreasca...noroc ca s-a topit butonul. La vremea respectiva chiar ca era pionierat!
Subiectul mesajului: Re: CUPA ROMÂNIEI F2B-F2D etapa I-a 09-11. MAI 2014 Sânpetr
Scris: 12 Iun 2014, 07:36
Site Admin
Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
Pe atunci nu puteai accede cu electric in concurs Vasi, stii bine!! Dar zborul a fost facut de fata cu aproximativ 10 aeromodelisti iar omul respectiv poate si azi confirma...cred ca mai are modelul inca. Acum, afirmatia era ca prima persoana care a realizat zborul captiv electric a facut-o cu mult timp in urma, nu anul asta, cum se lauda unii.... ...nu ca a fost facut la Bucuresti, sau in concurs, sau cu model cu ciobotele rosii sau mai stiu eu...maine apare vre-o unu care spune ca a zburat prima data in Romania, cu motor rusesc si elice australiana, aripa de polistiren si sotia la ciclu!! E ca si cum ai spune ca Aurel Vlaicu nu a existat pentru ca avionul lui nu era conform normelor UE sau CE la vremea respectiva!! Recapitulam: primul captiv electric zburat din Romania a fost al lui Serban Grigorescu, cu multi ani in urma...PUNCT!
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum