Membru din: 08 Oct 2009, 16:50
Mesaje: 33
Localitate: Bucuresti
cu ce curatati motoarele, mai ales cele gasite cine stie pe unde, sa arate bec? eu am folosit o solutie de la amway pt aragaz - curata impecabil, dar ataca aluminiul. aveti ceva mai bun?
Ultima oară modificat de sxn pe 16 Noi 2009, 14:38, modificat 1 dată în total.
Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
sxn scrie:
cu ce curatati motoarele, mai ales cele gasite cine stie pe unde, sa arate bec? eu am folosit o solutie de la amway pt aragaz - curata impecabil, dar ataca aluminiul. aveti ceva mai bun?
Decarburol, detergent de vase, inalbitor, fiert in soda de rufe, periuta de dinti...evit sa curatat cu abrazive!!...si musai uns cu ulei mineral, nu altceva...restul uleiurilor se caramelizaza in timp.
Membru din: 31 Oct 2007, 04:46
Mesaje: 220
Localitate: Laval, Quebec
Motorul copilariei mele: [img align=l]https://www.modelenginenews.org/cardfile/images/mk17_side.jpg[/img] https://www.modelenginenews.org/cardfile/mk17.html Am adus aici unul nou-nout in cutia originala. Am sa fac un model pentru el.
Membru din: 23 Aug 2009, 22:26
Mesaje: 62
Localitate: Buzau
Motoare , motoare ! ....propun un subiect care prezinta interes pt. mine '' motoare diesel '' . Cunosc ca sunt mult mai puternice decat cele cu bujie , au o pornire mai dificila dar si combustbilul este si el o problema ,.... oare de ce au disparut din magazine , au multe dezavantaje ?
Membru din: 01 Noi 2007, 18:19
Mesaje: 261
Localitate: Bucuresti
Citat:
oare de ce au disparut din magazine , au multe dezavantaje ?
Da, cel mai mare. Trebuie sa fii un modelist ca sa-l pornesti. Cum in ziua de azi e plin de zburatori si nu de modelisti, ARF-urile au la dispozitie motoare (tot diesel!) cu bujie incandescenta sau motoare benzinare. Asta e.
Membru din: 30 Oct 2007, 21:25
Mesaje: 564
Localitate: Bucuresti
pavcostel scrie:
Trebuie sa fii un modelist ca sa-l pornesti....
frumos....in ultima vreme am vazut o gramada de "modelisti" si mult prea putini modelisti
la diesel mai e o alta problema....combustibilul. In afara se gaseste in toate magazinele de hobby, la noi e interzis prin lege, ca de obicei noi suntem mai speciali....si nici nu le mai cauta lumea, ca deh alea cu bujie pornesc mai usor, la fel cum un kit Ready To Fly e mai usor de asamblat decat un model facut de la zero.....doar traim in secolul vitezei.....bleah
Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
Motoarele diesel exista inca, se prodic, se vand, se folosesc...un exemplu ar fi firma PAW, vezi google! Este adevarat ca au un cuplu mai mare decat cele cu metanol, dar turatiile mari le intalnim la cele cu bujie incandescenta si ca urmare, la o turatie chiar dubla, si puterea acestora a depasit dieselul. Comparativ, un diesel de 2.5cc are un cuplu echivalent unui motor de 5 cc. La lipsa de performanta a dieselelor, se mai adauga si raspunsurile de mai inainte, operare mai greoaie, combustibilul restrictionat sau greu de procurat (la un moment dat se intrezarea luminita de la capatul tunelului cand Kelemen de la Phoenixmodels incepuse sa ne aduca ceva combustibil de la cehi), paleta ingusta de oferte a producatorilor de motoare de azi, lipsa probelor consacrate in FAI (practic sunt doar doua, F2C-curse si F2E-combat). In jurul nostru, in tarile europene si nu numai, unde nu functioneaza doar regulamentul FAI, probele de diesel sunt multiple, aruncati un ochi pe forumul BARTON. O problema ar mai fi si pretul ridicol de mare al motoarelor diesel, pret care nu se regaseste in motor mai tarziu. ...si totusi revin: producatori exista, probe exista, activitate exista...ea e sugrumata tare la nivel de Romania doar, insa nu din vina cuiva anume ci doar pentru ca succesul e garantat azi de simplitate si comoditate, firesc.
Membru din: 23 Sep 2008, 10:06
Mesaje: 396
Localitate: Bucuresti
Marinaru scrie:
Motoarele diesel exista inca, se prodic, se vand, se folosesc...un exemplu ar fi firma PAW, vezi google! Este adevarat ca au un cuplu mai mare decat cele cu metanol, dar turatiile mari le intalnim la cele cu bujie incandescenta si ca urmare, la o turatie chiar dubla, si puterea acestora a depasit dieselul. Comparativ, un diesel de 2.5cc are un cuplu echivalent unui motor de 5 cc. La lipsa de performanta a dieselelor, se mai adauga si raspunsurile de mai inainte, operare mai greoaie, combustibilul restrictionat sau greu de procurat (la un moment dat se intrezarea luminita de la capatul tunelului cand Kelemen de la Phoenixmodels incepuse sa ne aduca ceva combustibil de la cehi), paleta ingusta de oferte a producatorilor de motoare de azi, lipsa probelor consacrate in FAI (practic sunt doar doua, F2C-curse si F2E-combat). In jurul nostru, in tarile europene si nu numai, unde nu functioneaza doar regulamentul FAI, probele de diesel sunt multiple, aruncati un ochi pe forumul BARTON. O problema ar mai fi si pretul ridicol de mare al motoarelor diesel, pret care nu se regaseste in motor mai tarziu. ...si totusi revin: producatori exista, probe exista, activitate exista...ea e sugrumata tare la nivel de Romania doar, insa nu din vina cuiva anume ci doar pentru ca succesul e garantat azi de simplitate si comoditate, firesc.
undeva am citit despre folosirea sprayului "Startpiolot" care contine dimetyeter si petrol la producerea comb pentru micile semidiesel.Mai trebuie numai ulei de ricin adaugat.
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum