Membru din: 18 Ian 2009, 22:02
Mesaje: 44
Localitate: Calarasi
Salutare toturor Prezint incercarea de a realiza o masina cu abur, absolut superba si foarte complex de realizat .In prima faza m-am cam aruncat inainte si mi-am spus ca nu este chiar asa greu de realizat,dar odata cu startul proiectului am ajuns sa pun frana si sa imi mai temperez din elan. Prima poza ,o privire de ansmblu a masini de abur ,modelata CAD Poza 2 , prezentarea pieselor ce alcatuiesc cilindrul,iar in partea de jos cilindrul dupa sudare masinat la dimensiunile din plan. Poza 3 ,piesele in asteptarea asamblarii prin sudare . (nu ca sunt frumoase?)
Fişiere ataşate:
bicylindre1.jpg [ 48.1 KiB | Vizualizat de 10863 ori ]
cilindru.JPG [ 25.05 KiB | Vizualizat de 10863 ori ]
piese%20cil.jpg [ 75.14 KiB | Vizualizat de 10863 ori ]
Ultima oară modificat de cnc77hobby pe 16 Dec 2009, 22:09, modificat 1 dată în total.
Membru din: 31 Oct 2009, 16:05
Mesaje: 7
Localitate: Brasov-Codlea
daca e vorba de argintare....apeleaza un mester tigan bijutier.....pe bune, nu ai fi singurul caz....au meseria in sange....am apelat la un meserias care mi-a facut o ucrare de arta la un motor....din pacate mesterul nu mai e....lucra ieftin... e doar o varianta :R
Ultima oară modificat de nicajohn pe 17 Dec 2009, 10:07, modificat 1 dată în total.
Membru din: 18 Ian 2009, 22:02
Mesaje: 44
Localitate: Calarasi
Sal again Momentan am investit deja intr-o instalatie de autogen portabil,asta in urma unui soc psihic pe care l-am avut de la un asa zis meserias(nici nu va mai spun cu ce anume se ocupa) ,iar majoritatea sculelor pe care le detin sunt rezultatul unor deceptii de la foarte multi meseriasi, si platite cu bani grei ,dar ce poti face cand omu' ori nu vrea ori nu stie,concluzia este o investitie cu multe zerouri (in euro) in masini unelte si dispozitive,dar asta e o alta poveste pe care o vom discuta intr-un topic separat la care deja m-am gandit. So ,pozeleeee
Fişiere ataşate:
inainte.jpg [ 59.89 KiB | Vizualizat de 10863 ori ]
sudura%20meserias.jpg [ 48.51 KiB | Vizualizat de 10863 ori ]
autogen.jpg [ 95.48 KiB | Vizualizat de 10863 ori ]
Ultima oară modificat de cnc77hobby pe 17 Dec 2009, 21:18, modificat 1 dată în total.
Membru din: 18 Ian 2009, 22:02
Mesaje: 44
Localitate: Calarasi
Salut Revin cu cateva din realizarile din ultimul timp, am reusit sa definitivez suportul pt cilindru si atasez o poza cu el montat inainte de sudura, si mai jos alte 2 poze cu niste micro robineti la care am muncit cu drag si pe care ii voi folosi cand motorul va fi gata.
Fişiere ataşate:
mic%20si%20mare.jpg [ 80.65 KiB | Vizualizat de 10863 ori ]
sudati.jpg [ 81.5 KiB | Vizualizat de 10863 ori ]
suport%20cil.jpg [ 60.82 KiB | Vizualizat de 10863 ori ]
Ultima oară modificat de cnc77hobby pe 01 Mar 2010, 00:36, modificat 1 dată în total.
Membru din: 23 Aug 2009, 22:26
Mesaje: 62
Localitate: Buzau
80% din lucrare o reprezinta sculele , si investitia in ele probabil v-a fi mostenita de urmasi , numai ca unii le vand ! nu apreciaza efortul de a cumpara astfel de unelte . Dupa mine lucrarea este de nota 10 , succes in continuare !
Membru din: 18 Ian 2009, 22:02
Mesaje: 44
Localitate: Calarasi
Multumesc mult de aprecieri, si ma bucur ca va plac piesulitele. Hai sa va mai arat inca un accesoriu care face viata mai dulce, si anume un regulator de gaz
Fişiere ataşate:
2009-10-25%20002.jpg [ 60.61 KiB | Vizualizat de 10863 ori ]
regulator%20gata.jpg [ 81.84 KiB | Vizualizat de 10863 ori ]
regulator%20gaz.jpg [ 73.83 KiB | Vizualizat de 10863 ori ]
Ultima oară modificat de cnc77hobby pe 02 Mar 2010, 23:49, modificat 1 dată în total.
Membru din: 18 Ian 2009, 22:02
Mesaje: 44
Localitate: Calarasi
Fac o mica descriere a functionarii acestui device: Presiunea din boiler intra in regulator , impinge un piston prin intermediul unei membrane, care obtureaza accesul gazului in arzator,exista un alt mic canal de acces al gazului care prin intermediul unui mic surub de reglaj ramane in stadiul de flacara de veghe si practic nu mai creste presiunea in boiler. Valoarea presiunii la care sa actioneze regulatorul se regleaza din rotita randalinata (se vede in foto) ,practic se face o economie prin faptul ca nu se pierde din productia de abur prin supapele de siguranta, totul este ca o mica automatizare mecanica ce lucreaza independent. In nici una din poze nu am asezat nici un obiect pt comparatie si momentan nu mai pot face alte poze ca nu mai este in posesia mea (l-am dat lui Kno3) .
P.S. Imi permit sa-mi exprim parerea vis-a-vis de afirmatia lui ARU cum ca sculele reprezinta 80% , scula sau sculele reprezinta in mod clar un avantaj, dar nu in proportia spusa de tine ,si daca este sa ne gandim e clar ca un profesionist adevarat(nu este cazul meu ) lucreaza si pe scule mai putin scule,si o face cum trebuie. Daca ai o scula de minge nu poti juca precum Hagi, sau o scula de chitara sa canti precum Van Halen .... Mai important este talentul, pregatirea, cunoasterea. Parerea mea
Fişiere ataşate:
2009-10-25%20001.jpg [ 60.06 KiB | Vizualizat de 10863 ori ]
2009-10-25%20009.jpg [ 70.53 KiB | Vizualizat de 10863 ori ]
2009-10-25%20010.jpg [ 70.57 KiB | Vizualizat de 10863 ori ]
Ultima oară modificat de cnc77hobby pe 03 Mar 2010, 00:12, modificat 1 dată în total.
Membru din: 18 Ian 2009, 22:02
Mesaje: 44
Localitate: Calarasi
Salutare Se folosesc regulatoare centrifugale , nu aberezi deloc ,dar eu respect planul atat cat reusesc.Pentru etansari folosesc banda de teflon si o solutie speciala (hylomar), un fel de silicon. Am reusit sa sudez cilindri si suportii pt cil. si sper sa ajung cu ei la sablat zilele urmatoare deoarece arata groaznic dupa sudura si nici nu prea am alte alternative sa-i pot curata. Datorita deformarii pieselor ce au rezultat din sudura e musai ca suprafetele sa fie masinate din nou si aliniate .Am reusit sa recuperez cilindrul pe care l-a distrus meseriasul ala cu sudura lui, prin simpla inlocuire a unui inel ce formeaza fetele cilindrului.In prima poza este suportul pt cil. masinat frontal, in a doua masinat in spate iar in a treia cilindri sudati.Partea cea mai grea si complexa este masinarea cilindrilor pt a capata forma adecvata. In poze apare doar un suport pt cil. deoarece unul am reusit sa-l stric cand era in strung ( un mic accident ) .
Fişiere ataşate:
cil%20%2B%20suport%20sudura.jpg [ 44.98 KiB | Vizualizat de 10863 ori ]
suport%20strunjit%20fata.jpg [ 47.13 KiB | Vizualizat de 10863 ori ]
suport%20strunjit%20spate.jpg [ 48.84 KiB | Vizualizat de 10863 ori ]
Ultima oară modificat de cnc77hobby pe 14 Mar 2010, 22:38, modificat 1 dată în total.
Membru din: 18 Ian 2009, 22:02
Mesaje: 44
Localitate: Calarasi
Salutare tututor si La multi ani pe noul an Am profitat de perioada sarbatorilor si de ceva mai mult timp liber si am continuat cu piesele pentru motor. Prima poza , suportul motorului , masinat din dural.Poza 2 cilindrul pregatit de masinare. Si la final , cilindrul masinat (sunt gata amandoi).
Fişiere ataşate:
batiu.jpg [ 86.47 KiB | Vizualizat de 10863 ori ]
cilindru%20masinat.jpg [ 82.06 KiB | Vizualizat de 10863 ori ]
masinare%20cilindru.jpg [ 87.66 KiB | Vizualizat de 10863 ori ]
Ultima oară modificat de cnc77hobby pe 09 Ian 2011, 17:47, modificat 1 dată în total.
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum