Membru din: 23 Aug 2009, 22:26
Mesaje: 62
Localitate: Buzau
...interesant este pozitia carburatorului , aplasarea sa in comparatie cu cea clasica , scurteaza '' botul '' motorului , o reducere de material si greutate , ......nu cunosc daca aduce si ceva beneficiu functional ! este fabricat in perioada anilor ' 60 / Hermann Fricke . Axul motor fiind mai scurt duce si la uzura partilor in miscare mai rapid ?
Fişiere ataşate:
$(KGrHqR,!jQE9NoNEh7oBPlD4MowKw~~60_12.jpg [ 30.76 KiB | Vizualizat de 9767 ori ]
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum