Marinaru

  
Forumul celor putini.  
Acum este 14 Noi 2024, 16:47

Ora este UTC + 2




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 45 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior  1, 2, 3  Următorul
Autor Mesaj
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 31 Oct 2009, 14:09 
Neconectat
Member
Avatar utilizator

Membru din: 31 Oct 2007, 04:46
Mesaje: 220
Localitate: Laval, Quebec
Este vorba despre minutul 4:14. Dar dupa ce mi-am stricat si eu ochii, cred ca este un motor la fel pe care il suspectam inainte. Am impresia ca regleaza compresia cu ajutorul bucsei excentrice, deplasand arborele cotit. Asa sa fie? De fapt il si prezinta ca un motor diesel.

_________________
The Beaver Ballad
http://www.youtube.com/watch?v=3w_v0k57KhE
Facebook
https://www.facebook.com/pages/Aeromode ... 5014157616


Ultima oară modificat de Dan pe 31 Oct 2009, 14:14, modificat 1 dată în total.

Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 01 Noi 2009, 02:06 
Neconectat
Member

Membru din: 08 Oct 2009, 16:50
Mesaje: 33
Localitate: Bucuresti
poate sunt obosit la ora asta... cum sa deplaseze arborele cotit?
compresia o regleaza din surubul de sus - din maneta cred ca aerul sau ceva legat de supape. nu se vede deloc bine. oricum, arata fain motorul. cam lent totusi pt gustul meu ;)


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 01 Noi 2009, 04:54 
Neconectat
Member
Avatar utilizator

Membru din: 31 Oct 2007, 04:46
Mesaje: 220
Localitate: Laval, Quebec
Am avut planul unui motor de acest gen. Am explicat in postul 8. Parca...parca...s-ar putea...zic si eu.

_________________
The Beaver Ballad
http://www.youtube.com/watch?v=3w_v0k57KhE
Facebook
https://www.facebook.com/pages/Aeromode ... 5014157616


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 01 Noi 2009, 09:08 
Neconectat
Site Admin
Avatar utilizator

Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
am mai gasit:
https://www.youtube.com/watch?v=4820kpLZXNk
https://www.modelenginenews.org/deRancougne/index.html
https://www.modelenginecollecting.com/En ... Profi.html
https://craftsmanshipmuseum.com/KnappCol.htm

_________________
Magelan, cu rabdare si ciocan!


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 01 Noi 2009, 21:35 
Neconectat
Member
Avatar utilizator

Membru din: 31 Oct 2007, 04:46
Mesaje: 220
Localitate: Laval, Quebec
Cred ca cel din mijloc jos este impricinatul:
https://www.modelenginenews.org/deRancougne/P1190027.JPG

_________________
The Beaver Ballad
http://www.youtube.com/watch?v=3w_v0k57KhE
Facebook
https://www.facebook.com/pages/Aeromode ... 5014157616


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 01 Noi 2009, 21:44 
Neconectat
Member

Membru din: 26 Iul 2009, 15:59
Mesaje: 318
Am scris un mail baietilor care au motorul si i-am rugat sa ma lamureasca ce face pirghia din carter.De indata ce am primit raspuns, am sa va comunic.

Radu


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 03 Noi 2009, 08:43 
Neconectat
Site Admin
Avatar utilizator

Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
Un site interesant, in care ii regasim pe Motor Boys!

_________________
Magelan, cu rabdare si ciocan!


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 03 Noi 2009, 10:55 
Neconectat
Member
Avatar utilizator

Membru din: 30 Oct 2007, 21:25
Mesaje: 564
Localitate: Bucuresti
Marinaru scrie:
Un site interesant, in care ii regasim pe Motor Boys!

Prin site am gasit si asta:
https://modelenginenews.org/pachasa/index.html


Mai era un subiect in care se discuta daca motorul respectiv se putea numi "boxer" sau nu, pentru ca ambii cilindri erau prinsi in acelasi loc. Motorul din link functioneaza pe acelasi principiu.

_________________
You win this time, gravity!

Radio: Futaba T8-FG
P-40E - Captiv (Video cu primul zbor)
IAR-27 - Captiv
CAP-21 - Captiv
2x Combat "Pionierul" - Captiv
Shtrumf - Trainer
Bombonel - Acro/Trainer (Video cu prima tractare de planor)


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 04 Noi 2009, 19:55 
Neconectat
Member

Membru din: 26 Iul 2009, 15:59
Mesaje: 318
Salut,

am primit raspuns de la baietii cu dieselul in 4timpi.
Pirghia de pe carterul motorului este pentru reglarea compresiei printr-un mecanisc cu excentric.
Sunt invitat sa particip la urmatoarea "tura" de pornire a motoarelor de colectie (cind se va imbunatati vremea) si atunci am sa va pot da detalii, daca va mai intereseaza.
Sunt tare curios ce motoare au in colectie!!!

Radu


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 04 Noi 2009, 20:04 
Neconectat
Site Admin
Avatar utilizator

Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
radudg800 scrie:
...am primit raspuns de la baietii cu dieselul in 4timpi.Pirghia de pe carterul motorului este pentru reglarea compresiei printr-un mecanisc cu excentric.Radu

Deci Dan a avut dreptate...tre' sa dea de baut! :oops:

_________________
Magelan, cu rabdare si ciocan!


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 04 Noi 2009, 21:26 
Neconectat
Member

Membru din: 26 Iul 2009, 15:59
Mesaje: 318
Hallo Danut,
unde te-ai ascuns.Pregateste combustibilul ca noi venim sa te vizitam.:O

Radu+Radu


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 05 Noi 2009, 04:07 
Neconectat
Member
Avatar utilizator

Membru din: 31 Oct 2007, 04:46
Mesaje: 220
Localitate: Laval, Quebec
Ma bucur pentru ca misterul a fost lamurit.
Va astept cu drag, zburatorilor.

_________________
The Beaver Ballad
http://www.youtube.com/watch?v=3w_v0k57KhE
Facebook
https://www.facebook.com/pages/Aeromode ... 5014157616


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 05 Noi 2009, 21:04 
Neconectat
Member

Membru din: 26 Iul 2009, 15:59
Mesaje: 318
sper ca o sa am multe poze pentru voi.
Cu venitul (zburatul) trebuie sa mai asteptam sa ne creasca penele.............:)


Radu


Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 06 Noi 2009, 10:40 
Neconectat
Member

Membru din: 08 Oct 2009, 16:50
Mesaje: 33
Localitate: Bucuresti
Dan scrie:
Ma bucur pentru ca misterul a fost lamurit.

asteptam si o sectiune, o schita ceva. eu nu m-am prins cum modifica compresia. nu mai are contrapiston?


Ultima oară modificat de sxn pe 06 Noi 2009, 10:40, modificat 1 dată în total.

Sus
 Profil  
 
 Subiectul mesajului:
MesajScris: 06 Noi 2009, 16:11 
Neconectat
Member

Membru din: 26 Iul 2009, 15:59
Mesaje: 318
da , nu are contrapiston pentru ca atunci nu ar mai avea loc supapele in chiulasa.In cazul aceste se deplaseaza ansamblu biela manivela in directia PMS micsorind volumul camerei se ardere si astfel marind compresia.Schita am sa o trimit de indata ce am vazut motorul.

Radu


Sus
 Profil  
 
Afişează mesajele din ultimele:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 45 mesaje ]  Du-te la pagina Anterior  1, 2, 3  Următorul

Ora este UTC + 2


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
cron