Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1976
Localitate: Bucuresti
Screamer scrie:
Ca o intrebare, jiglerul e asa scurt ca se prevestesc sapaturi in pista ? si sa fie pagube minime ?
E deschis deja aprox trei ture, ca sa ii reglez penseta in pozitia de functionare, sa stranga acul indeajuns sa nu se desurubeze in zbor...altfel, inchis e si mai compact. Pentru ca l-am facut pentru clasa combat, o sa muste des din tarana...daca e lung, e expus la indoiri, rupturi, cedare de material (cum se zice in aviatie); mai are o sansa in plus, dar nu face minuni nici asta!
Felicitari Nu am reparat sau modificat motoare in viata mea. Asta este probabil unicul lucru din modelisn pe care nu l-am atacat inca. Vezi cind potrivesti pistonul la cilindru in punctul de compresie trebuie sa se simta strimt ca si cind ai avea o suprafata conica.
Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1976
Localitate: Bucuresti
F2B scrie:
...cind potrivesti pistonul la cilindru in punctul de compresie trebuie sa se simta strimt ca si cind ai avea o suprafata conica.
Traian, cilindrul are conicitate (cum spun americanii, bell mouth) patru sutimi, ca la carte si are scartul corect . Pistonul impins cu mana, se blocheaza deasupra ferestrei de evacuare. Invartit cu elicea, scartaie putin in punctul mort, dar trece cu usurinta peste. Are un pop-up frumos si compresie impecabila, chiar si uscat. Pai numai eu stiu cat am frecat cilindrul cu dornul rectificat si pasta, pana a disparut si ultima umbra de uzura...in zona de pendulare a pistonului, atat jos, in fusta, cat si deasupra ferestrelor, exista la toti cilindrii uzura, formata in pereche, diametral opus. Cam 1-3 ore a durat lepuirea, pentru fiecare cilindru, in functie de gradul de uzura. La final imi era drag sa vad ca am sters complet "petele" respective. Pistoanele le-am calibrat tot asa, ai vazut in poza, proband din aproape in aproape, cu cilindrul. Nu am modificat nimic la motor, am incercat sa reproduc cat mai riguros piesele lipsa. Aveam o cutie cu piese razlete, din care nu se putea construi un motor complet. Hai sa zicem, singura modificare a fost taierea evacuarii, dar asta nu schimba functionarea motorului. Poate ca evacueaza mai liber, dar eu nu i-as spune chiar modificare, deci nu imi asum nici un merit din punctul asta de vedere.
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum