Dupa ce anul asta la rapa trainerul taxi a luat un stalp in brate... aripa rupta si batiul... m-am apucat sa il repar, aripa a fost mai usor de reparat decat ma asteptam an refacut lonjeroanele si cateva nervuri, putin lipici si gata
Fişiere ataşate:
photo.jpg [ 85.06 KiB | Vizualizat de 13014 ori ]
photo.jpg [ 93.66 KiB | Vizualizat de 13014 ori ]
_________________ daca nu merge inseamna ca zboara
Ultima oară modificat de alin035 pe 28 Sep 2009, 19:30, modificat 1 dată în total.
botul a fost cel mai lovit, tot lemnul era imbibat cu combustibil... rupt si lipit de prea multe ori pt a-l lasa asa, asa ca i-am refacut botul cu 6 baghete de 5x5 si apoi placat cu balsa de 3mm in lateral si 2mm jos
Fişiere ataşate:
photo.jpg [ 82.53 KiB | Vizualizat de 13014 ori ]
photo.jpg [ 83.43 KiB | Vizualizat de 13014 ori ]
photo.jpg [ 72.64 KiB | Vizualizat de 13014 ori ]
_________________ daca nu merge inseamna ca zboara
Ultima oară modificat de alin035 pe 28 Sep 2009, 19:38, modificat 1 dată în total.
Membru din: 01 Noi 2007, 18:19
Mesaje: 261
Localitate: Bucuresti
Atentie la aripa, era mai grea pe o parte de noua. Echilibreaz-o inainte de infoliere. Nu stiu ce sa spun despre mutarea trenului... Modelul a aterizat in cele mai imposibile feluri, dar trenul a fost ok mereu, si suportul de placaj in care era incastrat. Jamba de bot dadea probleme, dar deh... O sa vedem! Spor la treaba!
Bafta! Costel
P.S. - si mai repede, ca acum vine RR! Ia vezi ce zice Ionut
Ultima oară modificat de pavcostel pe 28 Sep 2009, 20:27, modificat 1 dată în total.
Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
alin035 scrie:
trenul de aterizare nu mai are roata de bot, cele 2 roti au fost mutate cu 2cm in fata bordului de atac
pavcostel scrie:
Nu stiu ce sa spun despre mutarea trenului... Modelul a aterizat in cele mai imposibile feluri, dar trenul a fost ok mereu, si suportul de placaj in care era incastrat. Jamba de bot dadea probleme, dar deh... O sa vedem!
Odata cu jamba de bot ai scapat de o multime de belele: bine ai facut! Nu odata s-a rupt parafocul din cauza ei; directia pe ea nu functiona, ceda mereu, ca sa nu mai zic de greutate si de rezistenta la inaintare indusa. Sa-i pui roata de coada, nu bechie...zic si eu (si te-ai ales si cu roata de schimb ...vezi?...numa avantaje).
am revenit si eu dupa multi timp acum in vacanta ... taxi E GATA defapt e gata de la inceputul lunii noiembrie, imbracat in tricolorul romanesc sper sa intoarca cateva capete...scuze de cacofonie...
Fişiere ataşate:
photo.jpg [ 86.16 KiB | Vizualizat de 13014 ori ]
photo.jpg [ 90.83 KiB | Vizualizat de 13014 ori ]
photo.jpg [ 78.18 KiB | Vizualizat de 13014 ori ]
_________________ daca nu merge inseamna ca zboara
Ultima oară modificat de alin035 pe 23 Dec 2009, 00:03, modificat 1 dată în total.
SI iata ca sfarsitul nu-i aici pentru batranul taxi dupa ce a ramas fara baterie de receptie, anul trecut si s-a facut una cu pamantul, a ajuns sa mai "pipaie" cerul inca o data ... iata niste poze din timpul reparatiei
Fişiere ataşate:
Photo0036.jpg [ 330.21 KiB | Vizualizat de 12998 ori ]
Comentariu fişier: asta e aripa dupa reparatie (vreo 5 nervuri rupte si niste lonjeroane ciobite) Photo0031.jpg [ 377.26 KiB | Vizualizat de 12998 ori ]
Photo0030.jpg [ 338.67 KiB | Vizualizat de 12998 ori ]
Comentariu fişier: aici se observa portiunea inlocuita din fuselaj Photo0029.jpg [ 372.22 KiB | Vizualizat de 12998 ori ]
_________________ daca nu merge inseamna ca zboara
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum