Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
Am vazut ca pe un forum consacrat, discutia construirii modelului e controversata si s-a ajuns la schimburi dure de replici, mai ales datorita antipatiei cel putin a unuia din useri, fata de cel care a avut initiativa de a construi modelul si de a ii ajuta si pe altii sa il aibe, facand publice desenele executate de el sau poate chiar decuparea componentelor, la pret de material (ceea ce este firesc). Subit, in societatea noastra modelistica, au inceput sa apara moralisti, politisti, judecatori si poate in curand si calai (ei exista si astazi, dar deocamdata in forma de cacalai). Probabil curand, la camp, ne vom acuza reciproc de copiere, sau tainuire, sau incalcare de drepturi de autor, sau ca frecventam site-uri porno, sau stiu eu ce altceva...dintr-o data ne fute grija de ce fac ceilalti. Ii urez succes initiatorului proiectului si sper sa se materializeze cat mai curand munca acestuia, pentru a ne putea bucura de frumusetea modelului. Ii rog pe toti cei care acceseaza subiectul acesta si doresc sa scrie, sa o faca strict referitor la constructie, fara alte comentarii paralele...acestea din urma vor fi sterse.
Membru din: 01 Noi 2007, 18:19
Mesaje: 261
Localitate: Bucuresti
Se poate verifica ceva: - Dupa panoul care suporta BF al aripii la kitul de 125 incepe ingustarea progresiva pana la coada. Asta corespunde cu degajarea in laterale si structura cu zabrele in plan, nu pe 2 laturi, asa cum reiese din vederea de sus a fuselajului. Mie imi pare si mai logic si mai rational dpdvd constructiv sa fie asa, ingustarea sa inceapa dupa panoul de la servo-tray. Nu am retinut cum e la cel de 110. Simplifica mult constructia si geometria. Daca este o iluzie optica din plan spuneti-mi, sa merg sa ma caut la ochi...
Membru din: 29 Noi 2007, 12:18
Mesaje: 15
Localitate: Galati
pavcostel scrie:
Se poate verifica ceva: - Dupa panoul care suporta BF al aripii la kitul de 125 incepe ingustarea progresiva pana la coada. Asta corespunde cu degajarea in laterale si structura cu zabrele in plan, nu pe 2 laturi, asa cum reiese din vederea de sus a fuselajului. Mie imi pare si mai logic si mai rational dpdvd constructiv sa fie asa, ingustarea sa inceapa dupa panoul de la servo-tray. Nu am retinut cum e la cel de 110. Simplifica mult constructia si geometria. Daca este o iluzie optica din plan spuneti-mi, sa merg sa ma caut la ochi...
Bafta! Costel
Da Costel ai dreptate asa e eu nu am observat ! chiar asa este dar nu a ajuns inca Walter la fuselaj ! Asta e doar un preliminar!
ba da, Radu si Marian, aveti plan sub forma dwg/dxf. Sa "ingusteaza" dupa panou, iar nu este linea dreapta, este o linie curbata asa cum este si "natural" cind endoi lateralele. Sa vede si poate fi verificat mai bine pe plan desenat de cit pe imagina. Planul si modelul Rascal tot au aici o forma curbata. Nu este linea dreapta nici la original.
Membru din: 11 Noi 2007, 15:49
Mesaje: 14
Localitate: Bucuresti
Dupa cum ziceam si dincolo, pozele cu scanurile sunt low resolution. Cine le vrea in rezolutie mai mare, sa spuna, ca i le trimit.
Sunt curios cum a rezolvat Walter problema cu AO demontabil. Sunt cateva variante, dar nu e simplu. Eu unul, i-as recomanda sa prevada si posibilitatea atasarii de montanti de la AO la AV, pt. ca vor fi si doritori de a face din el tractor de planoare.
_________________ Orice pas inainte e un shut in fund!
Membru din: 30 Oct 2007, 21:25
Mesaje: 564
Localitate: Bucuresti
pacat ca s-a ajuns la astfel de certuri inutile pe cealalt forum....
trebuie totusi sa salut initiativa de a reface planul cu anumite corecturi
personal, pana acum toate avioanele pe care le-am construit, le-am facut cu planuri redesenate de mine si cu foarte multe parti diferite fata de planul original (pentru ca mi se parea mie ca ar fi mai bine asa )
Deci trebuie sa salut si initiativa unui plan "open source" in care sa vina fiecare cu imbunatatiri personale
Bafta multa la proiectare si asteptam sa vedem rezultatele
Demonatabile ampenaje prin 4 surube M4. Suprafata comanda directie prin cu balama demonatbila cu tija de sus care trece prin ampenaj. Sper sa fie inteles. Asa ma gindeam. Asa o sa fac al meu, de altfel mai est varianta de a demonta o parte de fuselaj din spate complet, dar ar deveni foarte greu mechanismul.
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum