Rasfoind regulamentele federatiei am gasit si asa ceva: https://www.frmd.ro/Aeromodele/regulamen ... R_v101.pdf Merita sa cititi si daca va place proba, la treaba. Mie, mi se pare interesanta si cred ca am s-mi fac un model... ramane de vazut cand !
Membru din: 15 Noi 2007, 16:17
Mesaje: 68
Localitate: Bucuresti
Interesant... Si as avea un punct de plecare dar nu stiu daca se preteaza pentru zbor de durata: o aripa de planor in constructie clasica, 1800mm anvergura, profil biconvex asimetric (pare de viteza) si o greutate de aprox. 550g fara servomecanisme. Oare merita sa fac un planor plecand de la ea ?
_________________ Future is electric, but I belong to the past... Telefon 0726.191.725
Membru din: 12 Aug 2011, 18:21
Mesaje: 9
Localitate: Iasi
Salutare,
Ma bucur tare ca a ajuns vestea despre "Formula ICAR" pana aici.
Inspirat de competitiile de promovare organizate de catre federatiile de specialitate de pe alte meleaguri (de exemplu Franta https://www.ffam.asso.fr//activite/comite_technique/alc_comite_sc_france2000.htm), am redactat un regulament - cu elemente de FAI F3J – pentru o competitie destinata planoarelor RC – zbor de durata si aterizare la punct fix. Startul este in grup, minim 3 concurenti, iar lansarea cu sandou elastic. Regulamentul, in forma lui actuala, se regaseste in atasamentul acestui mesaj. N.B.1 - sunt mici diferente fata de versiunea disponibila pe site-ul FRMd, sper ca in scurt timp sa faca si ei update. N.B.2 - formularea aparuta pe site-ul FRMd - "competitie tip F3B, F3J" - este nefericita si nu-mi apartine.
Cu sustinerea d-lui Prof. Ciuraru - coordonator al sectiei de Aeromodele Aeroclubul Iasi - am inaintat regulamentul catre Federatia Romana de Modelism, propunand organizarea unei competitii nationale de acest gen.
Asa cum ati observat, Federatia a raspuns initiativei, astfel ca aceasta competitie se regaseste in calendarul oficial 2012 (https://www.frmd.ro/Calendare%20Competitionale%202012/aeromodelism.htm). Momentan este programata o singura etapa, la Iasi, la mijlocul anului 2012 (14-15 iulie). Pentru aceasta etapa, vom pune la dispozitie sandourile pentru lansare (multumim sponsorului). Incercam sa realizam un "kit pentru organizatori" pe care sa-l punem la dispozitie gratuit (dar cu rugamintea returnarii dupa utilizare) celor interesati de organizarea/ gazduirea unei competitii de acest gen.
Va invit sa lecturati regulamentul si sa va exprimatii opiniile.
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum