Salut tuturor! Ma numesc Cip si sunt student la Facultatea de Inginerie Aerospatiala. In ceea ce priveste aeromodelismu imi doream de mult sa particip la aceasta activitate, dar nu avem “impulsul” necesar. Acesta mi-a fost dat de Alin(alin035), caruia ii multumesc pe aceasta cale. Pentru inceput am hotarat sa incep cu un Taxi III, fiind un avion usor de construit, mi-a placut si mi-a fost recomanadat, dat fiind faptul ca sunt incepator, ca sa zic asa <sa ma scolesc>. Am facut aripile si le-am unit urmand sa le invelesc iar saptamana urmatoare incerc sa termin si fuselaju.O sa revin cu poze. Am avut ocazia sa merg la zbor impreuna cu alin035,anghel victoras,screamer si alex si am pilotat pentru prima data un aeromodel, o sa merg de cate ori o sa am ocazia, e abia inceputul si nu am de gand sa ma opresc…
Am deviat de la subiect, Cip...eu ti-am zis ca alin vrea avion de schimb...treaba ta...intreaba-l cum e cu stalpu de la Rapa...anul asta mergem iar acolo si cre k si-a propus sa darame stalpul ala, daia te-a pus sa faci taxi-ul....
Deci..baga mare si termina-l ca am vazut ca se leaga frumos
P.S. Ca o indicatie....ai mare grija la torsionarea aripii
Salutare. Ma intereseaza si pe mine un program in care pot incarca modelul 3d al machetei de avion si pe care pot simula scheme de culori. Sa imi ofere o oarecare idee cu privire la modul in care va arata macheta cu schema e culori gandita de mine. Idei?
_________________ Să zbori este să încerci să te izbeşti de pământ şi să ratezi.
Salutare. Va spuneam vinerea trecuta ca, dupa realizarea structurii de rezistenta a fuselajului pentru Supermarine Spitfire, am inceput sa lucrez la un TAxi trainer. Ei bine... am terminat aripa si acum alerg sa il prind pe cip din urma la fuselaj.
Din moment ce pentru cip este vorba de TAXI III Junior ... cred ca e timpul sa primeasca si o denumire viitorul avion. Oscilez intre "invatacelul" sau "scolarul" ... idei de nume?? aripa:
Fişiere ataşate: