Membru din: 11 Noi 2009, 19:24
Mesaje: 286
Localitate: Miami, Florida
I know that most of the top end stunt engines will run on no nitro fuel. I know that a lot of the older american engines won't run on no nitro fuel. My question is, will the majority of newer sport/stunt engines run on no nitro fuel, like the O.S FP 35, LA 46, Brodak 40, EVO 36, etc.
_________________ "SAVE ALL THE PIECES"-Phil Brown
Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
The non nitro fuel engines have usualy a squish band on the had cylinder. If not, the engine is designed for nitrometane mixture. But, this can be fixed also adding-removing shims!
Garf nitro nu este necesar. Si raspunsul este da toate motoarele mentionate vor merge bine fara nitro. Ideea este sa stii sa le faci sa mearga bine. Sint cauze si efecte la toate schimbarile care le faci. Ce fel de tank de combustibil ce fel de venturi compresie cum este facut motorul altitudine etc. Inteleg ca vrei sa faci un model captiv. Prima intrbare este ce vrei sa faci? Ca sfat, daca stii deja sa zbori orizontal luping asa cit de cit si te descurci fara sa busesti de fiecare data cind zbori, eu zic fa un model cu motor minim 35. Altfel fa un tanc cu acelasi motor si nu zbura pe piste pavate. Craioveanu avea o grinda de acrobatie care zbura bine. LA46 si Brodack 40 sint alegeri bune.
The non nitro fuel engines have usualy a squish band on the had cylinder. If not, the engine is designed for nitrometane mixture. But, this can be fixed also adding-removing shims!
Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
F2B scrie:
Marinaru scrie:
The non nitro fuel engines have usualy a squish band on the had cylinder. If not, the engine is designed for nitrometane mixture. But, this can be fixed also adding-removing shims!
La ce te referi cind zici squish band?
Salut si bine ai venit la noi in forum! Banda de strivire, este o caracteristica a motoarelor care ard combustibil fara nitrometan: pastila care delimiteaza camera de ardere are o banda circulara cu o latime de 2-3mm, pe care aproape o atinge coroana pistonului. Nu este insa neaparat sa fie asa pentru toate motoarele, este o statistica. Garf nu stie romaneste si nici de grinda lui Craiovenau nu cred ca stie. Daca doresti desenele, vezi ca l-am pus mai demult in sectiunea planuri (sus, in stanga, sub banda verde, "Planuri&Documente"). Garf este pensionar si zboara de multicel captive; nu stiu ce calitati competitive are, dar sigur ii place sa isi omoare timpul liber la pista, impreuna cu alti captivisti, sper sa va intalniti.
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum