Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
Stefan, daca ai folosit cositorire pe piesa din poza, nu rezista...trebuie argintat! Cositorit pe tija rotunda se desface in timp de la solicitari mecanice si vibratii.
Membru din: 30 Oct 2007, 21:25
Mesaje: 564
Localitate: Bucuresti
Eu am folosit o tehnica invatata de la tata pentru cositorit.
Am matisat cu sarma de cupru de 0.8 sau 1mm piesele pe care doream sa le sudez si pe urma am cositorit. La matisare se lasa spatiu intre spire de 0.5 - 1mm ca sa aibe cositorul loc sa se depuna. A tinut foarte bine in timp, dovada fiind trenul de aterziare de la captivul CAP-21 care e legat cu tehnica asta . Nu garantez ca tine pentru totdeauna, dar tine mai bine decat o cositorire simpla, unde nu exista posibilitatea argintarii.
Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
Screamer scrie:
Eu am folosit o tehnica invatata de la tata pentru cositorit.
Am matisat cu sarma de cupru de 0.8 sau 1mm piesele pe care doream sa le sudez si pe urma am cositorit. La matisare se lasa spatiu intre spire de 0.5 - 1mm ca sa aibe cositorul loc sa se depuna. A tinut foarte bine in timp, dovada fiind trenul de aterziare de la captivul CAP-21 care e legat cu tehnica asta . Nu garantez ca tine pentru totdeauna, dar tine mai bine decat o cositorire simpla, unde nu exista posibilitatea argintarii.
Argintarea e la indemana oricui astazi...daca nu, apelezi la un prieten. Exista si scule la Hornbach, Bricostore, Dedeman, etc. Problema este ca daca iti cedeaza trenul, nu se intampla mare lucru...daca insa se intampla asta tijei de comanda, e riscant...doar parerea mea. Pe rotund poti sa bobinezi cupru si cositor cat vrei, tot exista riscul sa se transforme in bucsa...iarasi, par(b)erea mea!
Sirma aia este de arama? Pare galbena in poza. Spune-mi ca am gresit si este de otel. Cit despre cositorit sinst sigur ca ai facut cea mai buna treaba cu cositorirea care se poate face, dar nu sint sigur ca va tine zeci si sute de zboruri. Nu as pune pariu pe ceea ce ai facut acolo. Mi-ar fi frica de fiecare data cind ma duc la zbor. Inca ceva daca se rupr se va rupe in zborul oficial in fata arbitrilor cind ti-e lumea mai draga. Zona aia de acolo are stresul cel mai mare, flapsurile si aripile ridica de 10 ori greutatea modelului in manevra de fiecare data de citeva zeci de ori in fiecare zbor. Zi si tu investesti atita timp efort si malafeti si lasi totul la sansa cu asta? Se merita? Nu prea zic eu. Gindestete zic eu.
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum