Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
Asa arata posteriorul sexi si demontabil! Prima poza releva structura ampenajului orizontal...asa e si stabilizatorul, ambele fetze imbracate cu balsa de 2mm si finisat fain. De-acu, cu aripa, mai incet, ca nu mai am aracet, tre sa trag o fuga la Hornbach...saptamana viitoare!
Fişiere ataşate:
CAM00477 (Medium).jpg [ 69.79 KiB | Vizualizat de 11573 ori ]
CAM00478 (Medium).jpg [ 72.6 KiB | Vizualizat de 11573 ori ]
CAM00479 (Medium).jpg [ 75.02 KiB | Vizualizat de 11573 ori ]
Radu Sa stii ca nu este bine sa ai o cirma asa de mare in special cind zbori in vint. Cirma mare produce ceva care se cheama Weather-veining. Cind vintu loveste cirma depinzind unde este modelul pe cerc va roti modelul in jurul longitudinale simila ca eleroanele plus impimge coada catre tine sau in cealalta direstie tot timpul care adauga tensiune la cabluri unde nu ai nevoie si ia din tensiune unde ai nevoie. Vrei ca modelul sa zboare de ca si cum ar fi pe sine de tren fara sa se balagane tot timpul. Mai mult actiunea in jurul axei longitudinale (axa fuselajului) este in directie detrimenta in special cind faci manevre pe spate. Pregatestete sa halesti un model cind bate viju si esti pe spate. Ceea ce ma face sa ma intreb de ce Nasosu ala a dat cu nasu in pamint la Sinpetru.
Windy a avut un model cu cirma mare si facea Weather-veining. Dupa ce a taiat din codita totul a revenit la normal.
Eu zic gindestete la asta. Estetica are locul ei dar numarul unu trebuie sa fie luat de caracteristica de zbor.
Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1975
Localitate: Bucuresti
F2B scrie:
Radu Sa stii ca nu este bine sa ai o cirma asa de mare in special cind zbori in vint. Cirma mare produce ceva care se cheama Weather-veining. Cind vintu loveste cirma depinzind unde este modelul pe cerc va roti modelul in jurul longitudinale simila ca eleroanele plus impimge coada catre tine sau in cealalta direstie tot timpul care adauga tensiune la cabluri unde nu ai nevoie si ia din tensiune unde ai nevoie. Vrei ca modelul sa zboare de ca si cum ar fi pe sine de tren fara sa se balagane tot timpul. Mai mult actiunea in jurul axei longitudinale (axa fuselajului) este in directie detrimenta in special cind faci manevre pe spate. Pregatestete sa halesti un model cind bate viju si esti pe spate. Ceea ce ma face sa ma intreb de ce Nasosu ala a dat cu nasu in pamint la Sinpetru.
Windy a avut un model cu cirma mare si facea Weather-veining. Dupa ce a taiat din codita totul a revenit la normal.
Eu zic gindestete la asta. Estetica are locul ei dar numarul unu trebuie sa fie luat de caracteristica de zbor.Traian
Posibil sa fi gresit, la urmatorul o sa proiectez altfel de directie. Cand am facut-o, m-am gandit sa anulez momentul in axa de tangaj ("pitch") datorat trenului dublu si al rotilor pe care le-am gandit mari (65mm), ca sa pot decola din camp neamenajat. Daca este naravas, pot sa o tai sau sa inlocuiesc toata coada, doar de aia e demontabil! Multam de idee, e o latura pe care nu o anticipasem. Nasosu a cazut din alte motive, nu vant. Intreaba-i pe piloti: zboara asa de bine, incat pilotii nu sesizeaza cand isi depasesc limita, devin prea increzatori! Asa-i Aline?
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum