Subiectul mesajului: Tiger Moth DH-82 A proiect now, macheta F4C
Scris: 01 Oct 2010, 21:06
New member
Membru din: 03 Noi 2007, 10:24
Mesaje: 3
Localitate: LUGOJ
Salut,
dupa o lunga framantare am renuntat momentan la Spit. Motivul: o macheta F4C trebuie sa zboare bine si sa arate bine. O macheta frumoasa e in acelasi timp grea iar Spitul cred ca l-am motorizat la limita. Un vanator motorizat corespunzator va zbura bine, dar aterizarile vor fi mereu un cosmar. De ce Tiger Moth? Pentru ca e mare, va iesi usor- maxim 9kg si se asemenea are anumite valente de acrobat. De ce scara 1:3,6? E o dimensiune de compromis pentru motorul cu care il voi echipa: MVVS 40cc pe benzina. Pe Scalebuilder am gasit doua versiuni: 30% si 1:3,3 motor recomandat ZG-45cc benzina si echipat cu DA-50 si 1:4 varianta mica echipat cu motore intre 120 si 180ci (20-30cc) 2T sau 4T. Un model aparte este cel de la Toni Clark scara 1:3 cu ZG-38 cu reductor 1:2,8 si elice 34 inchi la 2100rpm. Am luat in considerare si faptul ca pentru MVVS 40 cc se recomanda elici de la 20x8 pana la 22x10 pentru acrobat si pana la 24x10 pentr scale (sursa MVVS.NL distribuitor MVVS). Dimensiunile avionului : anvergura 8940mm lungimea 7290mm la scara 1:3,6 anvergura 2483 lungimea 2025 suprafata portanta peste 150dm2, nu am calculat exact. Pentru moment am aproape tot necesarul in documentatie pentru a incepe sa lucrez. Mai am nevoie de materiale lucru care il voi rezolva incepand de saptamana viitoare. Pentru moment varianta de vopsire una simpla, galben complet si cu un scris negru, avion din Olanda care inca zboara, inmatriculat N8233. Nu este batut in cuie doar ca am cele mai multe poze un walkaround complet. In acest moment am planurile scoase la imprimanta la scara de constructie. Urmeaza un inventar in casa a materialelor de constructie si startul.
In curand voi reveni cu primele poze.
Mugurel
Fişiere ataşate:
photo.jpg [ 75.43 KiB | Vizualizat de 9070 ori ]
Ultima oară modificat de MUGUREL pe 01 Oct 2010, 21:19, modificat 1 dată în total.
Membru din: 30 Oct 2007, 19:56
Mesaje: 1976
Localitate: Bucuresti
Super, Mugurel! Asteptam cu nerabdare evolutia constructiei (motiv bun dealtfel sa il mobilizezi si pe Victoras sa il termine pe al lui: viewtopic.php?id=137 )
Membru din: 05 Aug 2008, 13:15
Mesaje: 597
Localitate: Bucuresti
Eheee....nu mai am nici o tragere sa il continuui.....e un avion extraordinar de frumos, dar din pacate am facut cam multe greseli la constrctia de pana acum, si mie cam greu sa le corectez(o sa consum prea multi nervi si timp) Asa ca incepand cu luna curenta am sa incep si eu o macheta frumusica, inca nu sunt decis ce sa fac, da' nu tre sa il las pe Alin sa ma bata la Pucioasa 2011
Ultima oară modificat de Anghel Victoras pe 03 Oct 2010, 21:30, modificat 1 dată în total.
Membru din: 01 Noi 2007, 18:19
Mesaje: 261
Localitate: Bucuresti
Eu cred ca putea. Dar ca sa scape de "gura-soacrei" mai bine o lasa in asteptare. Trebuie sa suporte mai putine! Si cam ce macheta iese gata pentru la anul, ca sa nu o ia Alin in fata?
Membru din: 23 Sep 2008, 10:06
Mesaje: 396
Localitate: Bucuresti
MUGUREL scrie:
Salut,
dupa o lunga framantare am renuntat momentan la Spit. Motivul: o macheta F4C trebuie sa zboare bine si sa arate bine. O macheta frumoasa e in acelasi timp grea iar Spitul cred ca l-am motorizat la limita. Un vanator motorizat corespunzator va zbura bine, dar aterizarile vor fi mereu un cosmar. De ce Tiger Moth? Pentru ca e mare, va iesi usor- maxim 9kg si se asemenea are anumite valente de acrobat. De ce scara 1:3,6? E o dimensiune de compromis pentru motorul cu care il voi echipa: MVVS 40cc pe benzina. Pe Scalebuilder am gasit doua versiuni: 30% si 1:3,3 motor recomandat ZG-45cc benzina si echipat cu DA-50 si 1:4 varianta mica echipat cu motore intre 120 si 180ci (20-30cc) 2T sau 4T. Un model aparte este cel de la Toni Clark scara 1:3 cu ZG-38 cu reductor 1:2,8 si elice 34 inchi la 2100rpm. Am luat in considerare si faptul ca pentru MVVS 40 cc se recomanda elici de la 20x8 pana la 22x10 pentru acrobat si pana la 24x10 pentr scale (sursa MVVS.NL distribuitor MVVS). Dimensiunile avionului : anvergura 8940mm lungimea 7290mm la scara 1:3,6 anvergura 2483 lungimea 2025 suprafata portanta peste 150dm2, nu am calculat exact. Pentru moment am aproape tot necesarul in documentatie pentru a incepe sa lucrez. Mai am nevoie de materiale lucru care il voi rezolva incepand de saptamana viitoare. Pentru moment varianta de vopsire una simpla, galben complet si cu un scris negru, avion din Olanda care inca zboara, inmatriculat N8233. Nu este batut in cuie doar ca am cele mai multe poze un walkaround complet. In acest moment am planurile scoase la imprimanta la scara de constructie. Urmeaza un inventar in casa a materialelor de constructie si startul.
In curand voi reveni cu primele poze.
Mugurel
frumos modelul ales, vad ca si tu tot spre clasice inclini. succes la constructie si sa ne tii la curent cu tot
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori
Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum